Gå til innhold

Vurderes solgt: Brunsame`s e36 banebil.. 546hk og 681nm.

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jepps, du ser bilde;) armer, forlengere på styrestagene, "adapter" for å flytte innfestinga til styrestaget på navet;)

Såg jo veldig bra ut!! Veit du kor mykje lenger ut disse bygger og om det er meir caster å hente på disse armene??

Ka pris kom det på med frakt?? :)

Skrevet

Tror det var snakk om 8cm på kvar side, så det bygger mye ja;) tja, iomed at di bygger såppas mye ut så vill du jo få mer caster om du har eksentriske foringer i bak kant å stiller di "helt ut" og har caster justering i demper tårn og stiller di helt bak? Eller tenker jeg feil nå?:P

• 2 weeks later...
Skrevet

Siden impuls kjøpet av wisefab kittet stakk av med pengene jeg hadde tenkt å bruke på kammer så driver jeg nå å ser etter alternativer på kammene mine.. Vurderer dobble innsugs kammer.. Men har også et sett m52b28 kammer.. Noen som vet om det er forskjell på disse å m50b25? Er det mer løft? Lengre åpningstid?

Håper noen vet!;)

Skrevet
Siden impuls kjøpet av wisefab kittet stakk av med pengene jeg hadde tenkt å bruke på kammer så driver jeg nå å ser etter alternativer på kammene mine.. Vurderer dobble innsugs kammer.. Men har også et sett m52b28 kammer.. Noen som vet om det er forskjell på disse å m50b25? Er det mer løft? Lengre åpningstid?

Håper noen vet!;)

Hei er meget sikker på at 2,5 kammene gir bedre løft å durasjon enn 2,8.. Men har du prøvd å søke på kammene, må vel vær noen som har målt dette!! Har liggende måla på 2,5 kammene om det skulle være av interesse :)

Skrevet

Nei skjer lite med bilen for tiden.. Denne uka har jeg holdt på med en e39 328 å skiftet motor.. Og eigeren hadde fått tak i en motor som skulle være plugg and play men så heldig var vi ikkje:p den hadde stått i en manuell selv om selger hadde opplyst at den også hadde stått i automat bil:p så da måtte lednings nett flyttes over, så var det anna olje filter hus og strammehjul på nye motoren så da måtte olje huset over for at dynamo sku passe, så måtte vente på pakning der så ble litt ekstra da men nye motoren var i bilen i natt så nå er det bare å fylle olje å ha på eksosen så oppstart;) så til helga blir det å demontere turbo og manifoil så det er klart til å begynne å sveise ny manifoil og skifte kammer på min!:)

• 2 weeks later...
Skrevet

Da har jeg fått revet ut di platene jeg laget som dærsjbord og saget til og tilpasset orginal dærsjbordet.. Så nå blir det å finne en fornuftig måte å ha målere og brytere;) har også såvidt begynt å emne på å plukke ut turbo og grenrør men ser ut som jeg må ut ned motoren for å få ut grenrøret:/ skal sjå om jeg får tak i en pc så jeg får lagt ut bilder snart;)

Skrevet

Noen som veit kor mykje å ka lys som e påbudt ved banekjøring? He plukka vekk begge lyktene no, i venstre lykta blir det olje kjøler å i høgre lykta blir det luft filter. E d nåkk å ha to små linselys i grillen? Eventuelt lage til orginale grøftelys? Blinklys osv blir stående så er kun kjørelys som må erstattes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...