Gå til innhold

Vurderes solgt: Brunsame`s e36 banebil.. 546hk og 681nm.


brunsame
 Share

Anbefalte innlegg

Sitter å skal bestille meg deler til å bygge meg kjøling på oljen i diffen.. Har bestilt pumpe, olje kjøler har jeg, og slange har jeg. Så skal jeg ha nippler å skru i diff lokket.. Noen som vet hva gjenger som er i tappe og fylle hullet i diffen? Orker ikkje dra i lokalet å finne det ut så håper noen vet dette?:)

Dette ble foresten mitt innlegg nr 1000;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått revet ut di stålplatene jeg hadde som dæsjbord.. Dette var jo bare en midlertidig løsning for å få bilen kjørbar før gatebil i september.. Det orginale er nå, etter mye kapping og tilpassing kommet inn..

Før:

d36yz39smcdhk0nshytg.jpg

Nå ( er ikkje helt ferdig, alle bryterne skal flyttes inn under hovedstrøms bryteren ):

prx3b5p7urplga9b0pi9.jpg

Fikk også dreiet meg skikklig girstang i dag;)

oy9bosy826c1x4u0fokl.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såg mykje bedre ut med org dashbord !! :)

Ja gjor det;) ble litt høyt, så må heve stolen og rattet en cm ca:p får ikkje dærsjbordet lengre ned pga trvers over staget til buret:/

Får du hever, så sjekk at hjelmen ikkje kommer i konflikt med sidebøylen. Syns det var lite klaring på mitt før eg senka ned stolen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk wisefab kittet mitt i går og startet å montere, men fant kjapt ut at det ikkje passet på m3 spindlene:s so om jeg skal sette på vanlige spindler så passer ikkje bremsene, så er veldig i tvil på ka jeg skal gjør.. Forhåpentlig vis skaffer gs gratis braketter og det som trengs for å få bremsene til å passe på vanlige spindler.. Men dette var veldig surt:p

ellers så kjikket jeg litt på motoren når jeg hadde den på bukken og jeg har en misstanke om at topp pakninge lekker.. Såg ikkje så nøye på det men det såg ut som det hadde kommet eksos ut mellom blokk og topp:s skal sjekke opp dette ved å sette trykk på kvar enkelt sylinder å se om trykket forsvinner:s

Har mls pakning så er vell kansje mulig å stramme litt til, men løpet er vel kjørt om den først har begynt å lekke:s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor kjøpte du pumpa til olja, det du skulle kjøle ned diffen med, lurer på og gjøre noe av det samme :)

Jeg kjøpte denne:

http://www.ebay.com/itm/280782675244?re ... 2549wt_922

Men jeg har kjøler, fittings og slanger liggende fra før..

Vac selger også komplette kit med alt man trenger:) :

http://store.vacmotorsports.com/vac---d ... p1419.aspx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...