Gå til innhold

Vurderes solgt: Brunsame`s e36 banebil.. 546hk og 681nm.


brunsame
 Share

Anbefalte innlegg

Takker for tilbakemeldinger:)

Angående stempel osv må man jo se an blokka.. Blokka mi var så godt som ny.. Hadde ikkje gått mange kilometerne.. Så blokka mi er bare honet ja:) har bygget 200sx motorer også å bare honet så lenge alle sylindere ser fine ut og har samme diameter.. Stemplene mine er vell 84. Ser di fleste som selger kun har i første overdim som er 84.5.. Men mener ksr og ppf har til orginal borring:)

Takker for svar! Kommer sikkert med flere spørsmål etterhvert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Nei holder på å bygge nytt grenrør nå for å få på nye turboen:) så da er det veldig greit å bare løfte av toppen når man skal sveise og legge nedpå ijen når man skal tilpasse:) så når frenrøret er ferdig blir det å montere pakning og dobble innsugs kammer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Hehe!:P ja, har ikkje vært hjemme på snart 3 uker.. Var en uke i haugesund å tokk fagbrev, og nå har jeg vært litt over en uke på westcon i ølen.. Holder på å bygge om fryse anlegget ombord i hurtigruta Nordnorge!:P Bilen står for tiden hos en kompis (garnes racing) han driver å bygger nytt grenrør custum laga i bilen så det blir nåkk jævli bra.. Nye turboen er såppas stor at det ble lettere å finne ny plassering å bygge grenrør utifra det en å bygge om det gamle:) Men di har veldig mye å gjør så han får ta det litt når han har tid!:) er ferdig å legge alle rør å pungte, er bare heil sveisinga ijen:) så når jeg kommer heim er nåkk det klart, så blir det å bygge ny downpipe, tilpasse wastegate, montere topp og sette i dobble innsugskammer så blir det ny mapping:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe!:P ja, har ikkje vært hjemme på snart 3 uker.. Var en uke i haugesund å tokk fagbrev, og nå har jeg vært litt over en uke på westcon i ølen.. Holder på å bygge om fryse anlegget ombord i hurtigruta Nordnorge!:P Bilen står for tiden hos en kompis (garnes racing) han driver å bygger nytt grenrør custum laga i bilen så det blir nåkk jævli bra.. Nye turboen er såppas stor at det ble lettere å finne ny plassering å bygge grenrør utifra det en å bygge om det gamle:) Men di har veldig mye å gjør så han får ta det litt når han har tid!:) er ferdig å legge alle rør å pungte, er bare heil sveisinga ijen:) så når jeg kommer heim er nåkk det klart, så blir det å bygge ny downpipe, tilpasse wastegate, montere topp og sette i dobble innsugskammer så blir det ny mapping:)

"Tvilling" Garnes?? :) Høres bra ut,, blir ikkje lenge til den er oppe å går igjenn då!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Siden jeg har fått mange henvennelser på hvor jeg har kjøpt olje lokket mitt for olje kjølinga så legger jeg linken her!:) alle må vær oppmerksom på at man må bruke olje filter fra e46 330 sammen med dette!:) vist man bruker orginal filter blokker det returen fra olje kjøleren og det ender sånn som det gjord med meg på gatebil i september med sky høy olje temp og lite kjøring!:(

http://www.ebay.com/itm/BMW-M3-Oil-Cool ... _5707wt_80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...