Nupen1 Skrevet Januar 4, 2012 Skrevet Januar 4, 2012 Bestemt deg for ka du går for ang. toppakning?? O ringe du eller blir det cooper ring pakning??
brunsame Skrevet Januar 4, 2012 Forfatter Skrevet Januar 4, 2012 Nei har bestemt meg for å gå for cooper ring pakning å gi den er forsøk:) etter det jeg leser på ppf forumet fungerer den knall bra:) du har vell ikkje tatt livet av din du heller?
Nupen1 Skrevet Januar 4, 2012 Skrevet Januar 4, 2012 Nei har bestemt meg for å gå for cooper ring pakning å gi den er forsøk:) etter det jeg leser på ppf forumet fungerer den knall bra:) du har vell ikkje tatt livet av din du heller? Funker knall på min ja!!
montrealblue Skrevet Januar 4, 2012 Skrevet Januar 4, 2012 Takker for tilbakemeldinger:) Angående stempel osv må man jo se an blokka.. Blokka mi var så godt som ny.. Hadde ikkje gått mange kilometerne.. Så blokka mi er bare honet ja:) har bygget 200sx motorer også å bare honet så lenge alle sylindere ser fine ut og har samme diameter.. Stemplene mine er vell 84. Ser di fleste som selger kun har i første overdim som er 84.5.. Men mener ksr og ppf har til orginal borring:) Takker for svar! Kommer sikkert med flere spørsmål etterhvert:)
brunsame Skrevet Januar 5, 2012 Forfatter Skrevet Januar 5, 2012 Ja er bare å spør så skal jeg svare så godt jeg kan:)
Mering90 Skrevet Januar 9, 2012 Skrevet Januar 9, 2012 Filmer fra Gatebil 2011: http://youtu.be/c-PVGveWsV0
brunsame Skrevet Januar 9, 2012 Forfatter Skrevet Januar 9, 2012 Der var to filmer ja:) dårlig filmet men:p I dag har jeg plukket av toppen og man såg tydlig at pakningen hadde lekt mellom lagene på sylinder nr 5.. Nå venter jeg bare på lønning så jeg får kjøpe cooper ring pakning:)
brunsame Skrevet Januar 14, 2012 Forfatter Skrevet Januar 14, 2012 Da er lønna på plass og klart for å handle pakning;) så blir det vell å sveise nytt grenrør til helga håper jeg:)
brunsame Skrevet Januar 24, 2012 Forfatter Skrevet Januar 24, 2012 Nei holder på å bygge nytt grenrør nå for å få på nye turboen:) så da er det veldig greit å bare løfte av toppen når man skal sveise og legge nedpå ijen når man skal tilpasse:) så når frenrøret er ferdig blir det å montere pakning og dobble innsugs kammer:)
Nupen1 Skrevet Februar 23, 2012 Skrevet Februar 23, 2012 Lenge sia det har vore oppdatering her no!!?
brunsame Skrevet Februar 23, 2012 Forfatter Skrevet Februar 23, 2012 Hehe! ja, har ikkje vært hjemme på snart 3 uker.. Var en uke i haugesund å tokk fagbrev, og nå har jeg vært litt over en uke på westcon i ølen.. Holder på å bygge om fryse anlegget ombord i hurtigruta Nordnorge! Bilen står for tiden hos en kompis (garnes racing) han driver å bygger nytt grenrør custum laga i bilen så det blir nåkk jævli bra.. Nye turboen er såppas stor at det ble lettere å finne ny plassering å bygge grenrør utifra det en å bygge om det gamle:) Men di har veldig mye å gjør så han får ta det litt når han har tid! er ferdig å legge alle rør å pungte, er bare heil sveisinga ijen:) så når jeg kommer heim er nåkk det klart, så blir det å bygge ny downpipe, tilpasse wastegate, montere topp og sette i dobble innsugskammer så blir det ny mapping:)
Nupen1 Skrevet Februar 24, 2012 Skrevet Februar 24, 2012 Hehe! ja, har ikkje vært hjemme på snart 3 uker.. Var en uke i haugesund å tokk fagbrev, og nå har jeg vært litt over en uke på westcon i ølen.. Holder på å bygge om fryse anlegget ombord i hurtigruta Nordnorge! Bilen står for tiden hos en kompis (garnes racing) han driver å bygger nytt grenrør custum laga i bilen så det blir nåkk jævli bra.. Nye turboen er såppas stor at det ble lettere å finne ny plassering å bygge grenrør utifra det en å bygge om det gamle:) Men di har veldig mye å gjør så han får ta det litt når han har tid! er ferdig å legge alle rør å pungte, er bare heil sveisinga ijen:) så når jeg kommer heim er nåkk det klart, så blir det å bygge ny downpipe, tilpasse wastegate, montere topp og sette i dobble innsugskammer så blir det ny mapping:) "Tvilling" Garnes?? Høres bra ut,, blir ikkje lenge til den er oppe å går igjenn då!
brunsame Skrevet Februar 24, 2012 Forfatter Skrevet Februar 24, 2012 Tvilling garnes ja! Geir Rune som sveiser:) ja, får håpe det blir litt rolig på jobb snart såpass jeg får bruke litt tid på bilen også
brunsame Skrevet Mars 9, 2012 Forfatter Skrevet Mars 9, 2012 Siden jeg har fått mange henvennelser på hvor jeg har kjøpt olje lokket mitt for olje kjølinga så legger jeg linken her! alle må vær oppmerksom på at man må bruke olje filter fra e46 330 sammen med dette! vist man bruker orginal filter blokker det returen fra olje kjøleren og det ender sånn som det gjord med meg på gatebil i september med sky høy olje temp og lite kjøring! http://www.ebay.com/itm/BMW-M3-Oil-Cool ... _5707wt_80
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå