Gå til innhold

Vurderes solgt: Brunsame`s e36 banebil.. 546hk og 681nm.


brunsame
 Share

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...

Er ikkje fornøyd i d hele tatt!:P hadde meg en runde på fylla i går og møtte Eksos å la fram noen gode tall!:) fikk ikkje bremsa i går desverre!:( vi bremsa først en skyline som bråket noe sinnsykt, pluss avsuget var gåent så vi bremsa den med åpen port i bremse rommet, fikk masse klager fra naboer osv på støy men vi fortsatte å bremse.. Ble ferdig å fikk gjort klart min å da kom huseigeren som eiger bygget verkstedet er i å var lyn forbanna så vi fikk desverre ikkje bremse!:( men bilen er starta så jeg vet jo den går nå!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Da har jeg vært på prøvetur med bilen!:) fikk start forue uke, men retur bensin slangen min hadde gått hull på så det sprutet bensin alle veier så da ble det ikkje benking.. Fikk bensin rør i dag, så byttet ut slangene under bilen til rør. Så fikk en prøvetur nå i natt. Og som jeg fryktet kommer ladetrykket seint, har ikkje fult trykk før 5000 rpm! Så skal prøve å justere meir på kammene, men frykter jeg må til med mindre eksos hus..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått bremset, og er meget fornøyd med resultatet.. 546hk og 680.8nm på hjula!:))) Dette er på vanlig bf98 bensin. så dette kan man ikkje klage på!:)

legger ut et bilde av kurven, men av en eller annen merklig grunn fikk vi ikkje printet ut hele veien.. prøvde flere ganger men kom aldri utskrift lengre en 6200rpm. drar til 7500rpm, hk kurven holder seg ca flat heile veien, men momentet detter noe på høyere turtal, men ikkje så mye:)) Så dette blir gøy!:)

isk0786grvfgifnuh0ky.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...