M|Fjeld Skrevet Juni 1, 2012 Skrevet Juni 1, 2012 Gratulerer med fine tall! kommer til å sparke BRA vil jeg tru
brunsame Skrevet Juni 2, 2012 Forfatter Skrevet Juni 2, 2012 Takker for tilbakemeldinger! ja var ute i natt en tur med bilen og det sparker meget godt ja! Gleder meg til å få begynne å bruke bilen å lære å kjøre med så mye power! blir noe annet en orginal 325 dette!
brunsame Skrevet Juni 4, 2012 Forfatter Skrevet Juni 4, 2012 Mange som skal oppover på acr til helga?
brunsame Skrevet Juni 6, 2012 Forfatter Skrevet Juni 6, 2012 Okey! jepps, kjører oppover i morgen etter jobb!
brunsame Skrevet Juni 8, 2012 Forfatter Skrevet Juni 8, 2012 Da har bilen fått smakt litt på autovernet på acr!:/ begynte å få til litt kjøring og fikk på noen fine sladder, men ble litt over ivrig og snurret baklengs i autovernet:/ venstre bakskjerm, lykt og carboon luken fikk en trøkk, men bilen er jo kjørbar og skal bli brukt knallhardt i morgen også!
Dirty Skrevet Juni 8, 2012 Skrevet Juni 8, 2012 Kjedelig å høre! er det rudskogen priser der oppe? såfall røyk de feriepengene
brunsame Skrevet Juni 10, 2012 Forfatter Skrevet Juni 10, 2012 Nei her koster det ingen ting! må betale 200 kr for bergningsbil, men d er det eineste! dagen i dag har gått med til å kjøre fort, siden bilen nå er håpløs å drifte med! For lite sving, så har jeg montert foringene i bakant av bære armene "feil vei" så det finst ikkje selvoppretting osv osv!:/ skrudde ned for å snu foringene men di sitter så hardt at jeg må ha presse for å få di ut.. Om noen har tips og erfaringer med moods som kan kjøres for å få disse mer drifte vennlige motas di med stor takknemlighet!
Testpiloten Skrevet Juni 11, 2012 Skrevet Juni 11, 2012 Fått tatt noen bilder eller film av kjøringen da??
brunsame Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Skrevet Juni 12, 2012 Ja vi filma tilsammen over 100gb! men dette fordelt på di fire bilene vi hadde med oss! skal prøve å få lagt opp film i dag!
Nupen1 Skrevet Juni 12, 2012 Skrevet Juni 12, 2012 Ja vi filma tilsammen over 100gb! men dette fordelt på di fire bilene vi hadde med oss! skal prøve å få lagt opp film i dag! Venter venter
brunsame Skrevet Juni 13, 2012 Forfatter Skrevet Juni 13, 2012 ikkje den helt store kjøringen.. men er jo trossalt første treffet jeg er på der bilen fungerer og jeg får konsentrere meg om å kjøre, ikkje å følge med på målere!
Testpiloten Skrevet Juni 13, 2012 Skrevet Juni 13, 2012 Ja det står ikke på satsinga ivertfall Frisk kjøring der! Ønsker meg mer power jeg å når jeg ser sånt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå