Gå til innhold

Vurderes solgt: Brunsame`s e36 banebil.. 546hk og 681nm.


brunsame
 Share

Anbefalte innlegg

der er del to fra søndagen.. søndagen ble det igrunn kjørt rolig men konsentrerte meg om å lære å sladde med denne bilen, kom seg etter hvert men var veldig uvandt!:P skal se om jeg finner noen filmer fra lørdagen, da konsentrerte jeg meg kun om runde tider!:) så dette er en bil som fungerer utmerket til å kjøre fort med også selv om den i hovudsak er bygget for å drifte!:P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått et karosseri til som blir å bygge en banebil til av.. Dette kommer til å bli et bussjett bygg av deler jeg allerede har liggende.. Planen med denne er å bruke til is kjøring og utlåns bil sånn at kompisene mine som vill vær med på treff får drage den med seg å bruke den så mye di orker!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Det nye karosseriet er nå ferdig ribbet, bakstilling er plukket ned, og 325tds bakstilling er anskaffet, så nå blir det å dreie foringer å få den oppi.. Er på jakt etter coilovers og 320-328 bremse caliper framme, så om noen har liggende å vill selge billig så ta kontakt!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått et karosseri til som blir å bygge en banebil til av.. Dette kommer til å bli et bussjett bygg av deler jeg allerede har liggende.. Planen med denne er å bruke til is kjøring og utlåns bil sånn at kompisene mine som vill vær med på treff får drage den med seg å bruke den så mye di orker!:)

Det kaller jeg kamerat! :D

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey:) bare ta kontakt om du har!;)

Ja viktig å vær kammerat!:) Di som blir å kjøre nye bilen har jo nesten like mange timer som meg i garasja og vært veldig flinke å sparke meg i ræva når motivasjonen har vært på bunn, så nå får di belønninga si!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikkje nokk!;) va på acr no på vår treffet, å for å sei d sann so va d vært kjøreturen!;) va heilt steike konge treff! Alt va so steike godt organisert å bra tillaga!:) å bana va heilt rå!:) so oss skal oppover ijen på haust treffet!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da er jeg hjemme etter en tur på gatebil.. Fått kjørt 6 runder iløpet av helga.. Av en eller annen rar grunn driver bilen å stopper helt plutselig.. Ingen fjusking eller noe er bare stopp.. Fikk feilsøkt litt der nede og det viser seg at den får ikkje gnist.. Bilen står still 10-15 min og den starter ijen.. Går en stund og stopp!:/

Noen som har en ide om hva dette kan vær?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...