brunsame Skrevet Juni 13, 2012 Forfatter Skrevet Juni 13, 2012 der er del to fra søndagen.. søndagen ble det igrunn kjørt rolig men konsentrerte meg om å lære å sladde med denne bilen, kom seg etter hvert men var veldig uvandt! skal se om jeg finner noen filmer fra lørdagen, da konsentrerte jeg meg kun om runde tider! så dette er en bil som fungerer utmerket til å kjøre fort med også selv om den i hovudsak er bygget for å drifte!
brunsame Skrevet Juni 14, 2012 Forfatter Skrevet Juni 14, 2012 Da har jeg fått et karosseri til som blir å bygge en banebil til av.. Dette kommer til å bli et bussjett bygg av deler jeg allerede har liggende.. Planen med denne er å bruke til is kjøring og utlåns bil sånn at kompisene mine som vill vær med på treff får drage den med seg å bruke den så mye di orker!
brunsame Skrevet Juni 27, 2012 Forfatter Skrevet Juni 27, 2012 Det nye karosseriet er nå ferdig ribbet, bakstilling er plukket ned, og 325tds bakstilling er anskaffet, så nå blir det å dreie foringer å få den oppi.. Er på jakt etter coilovers og 320-328 bremse caliper framme, så om noen har liggende å vill selge billig så ta kontakt!
///Mr.X Skrevet Juni 27, 2012 Skrevet Juni 27, 2012 320-328 bremse caliper framme, så om noen har liggende å vill selge billig så ta kontakt! Tror jeg har, kan sjekke imorgen
handsome Skrevet Juni 27, 2012 Skrevet Juni 27, 2012 Da har jeg fått et karosseri til som blir å bygge en banebil til av.. Dette kommer til å bli et bussjett bygg av deler jeg allerede har liggende.. Planen med denne er å bruke til is kjøring og utlåns bil sånn at kompisene mine som vill vær med på treff får drage den med seg å bruke den så mye di orker! Det kaller jeg kamerat! Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2
brunsame Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Skrevet Juni 28, 2012 Okey:) bare ta kontakt om du har! Ja viktig å vær kammerat! Di som blir å kjøre nye bilen har jo nesten like mange timer som meg i garasja og vært veldig flinke å sparke meg i ræva når motivasjonen har vært på bunn, så nå får di belønninga si!
brunsame Skrevet Juli 1, 2012 Forfatter Skrevet Juli 1, 2012 Skal vell nedover ja. Men d blir nåkk uten bil trur ej.. Heller drage den me mej på treff me meir kjøring sånn so på acr å gatebil september.
erikm Skrevet Juli 1, 2012 Skrevet Juli 1, 2012 Huh? blir jo masse kjøring på rudskogen? acr e alt for langt og kjøre! Over 12 tima en vei ;p
brunsame Skrevet Juli 1, 2012 Forfatter Skrevet Juli 1, 2012 Blir ikkje nokk! va på acr no på vår treffet, å for å sei d sann so va d vært kjøreturen! va heilt steike konge treff! Alt va so steike godt organisert å bra tillaga! å bana va heilt rå! so oss skal oppover ijen på haust treffet!
brunsame Skrevet Juli 2, 2012 Forfatter Skrevet Juli 2, 2012 Da kom velte buret fra pedersen, og jeg har tatt en uke fri fra jobb, så nå skjer det nåkk litt med 2'er bilen;)
brunsame Skrevet Juli 4, 2012 Forfatter Skrevet Juli 4, 2012 Da ser det ut som at det blir gatebil med bilen alikavell:) Flemming Alm skal bruke bilen til en kompis så når han skal nedover blir det nåkk til at jeg og huker på hengeren og tar med min:)
brunsame Skrevet Juli 16, 2012 Forfatter Skrevet Juli 16, 2012 Da er jeg hjemme etter en tur på gatebil.. Fått kjørt 6 runder iløpet av helga.. Av en eller annen rar grunn driver bilen å stopper helt plutselig.. Ingen fjusking eller noe er bare stopp.. Fikk feilsøkt litt der nede og det viser seg at den får ikkje gnist.. Bilen står still 10-15 min og den starter ijen.. Går en stund og stopp!:/ Noen som har en ide om hva dette kan vær?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå