Gå til innhold

Vurderes solgt: Brunsame`s e36 banebil.. 546hk og 681nm.


brunsame
 Share

Anbefalte innlegg

Janei trigger signalet er litt ujevnt, men den går helt fint og det skjer ingen ting med trigger når den stopper.. Men har nå hørt at electromotive hadde noe produksjons feil på coil pakkene sine en periode, så skal skifte denne for å sjekke!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Har ikkje funnet ut noe nei Torstein, men har heller ikkje fått tid til å sjå på bilen.. har vært overtid så å si kvar dag etter gatebil, jobbet kvar helg.. så ser fram til denne lønningen!:P Men håper på trigger sensor, men frykter at hjernen har tatt kvelden!:/

Var planen å reise nordover ja om jeg får tid til å fikse bilen!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Driver å vurderer ny turbo for tiden.. Da den jeg har er litt i største laget.. har veldig lyst på Precision CEA turbo, er det noen som har noe erfaringer med disse på m50 motorer? det sies jo at disse her skal vær veldig effektive og at man trenger en langt mindre turbo av denne typen for å få tilsvarende effekt som en mye større litt eldre turbo, da di har gjort ett eller anna fiffig med skovlehjulet på eksos siden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg har ikkje oljetrykk i d heletatt på tomgang omtrent, 0.2-0.3 bar.. Må opp på 3000 rpm før jeg får noe serlig trykk:s har du turbo og olje kjøler på den motoren du snakker om her? Jeg tror nemlig at det er her jeg myster trykket mitt:s

Jeg har samme problem. Veldig lavt trykk på tomgang, det gir ikke utslag på målern engang, og øker sakte ved pådrag. Har kjørt med dette ganske lenge uten merkbare problemer. Det skal nevnes at motor har gått 230000, og at kun rådelager er byttet hos meg. Bruker mobil1 5w30 esp olje.

Skulle tro at ting havarerte ganske fort med så lavt trykk, iallefall når du har over 500whp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...