brunsame Skrevet Februar 21, 2011 Forfatter Skrevet Februar 21, 2011 Ble dårlig med bilde taking i dag! Ble så stygt sveiset at du får vente til jeg har fått slipt ned:p hehe..
brunsame Skrevet Februar 23, 2011 Forfatter Skrevet Februar 23, 2011 Fått laget til braketter til å feste stolene. har fått prøve montert passasjer stolen og buret har begynt å ta form:)
brunsame Skrevet Februar 24, 2011 Forfatter Skrevet Februar 24, 2011 Tenkte du godkjent til vei bruk? eller banebruk? Bygger en rein banebil, der alt blir gjort etter fia sine forskrifter.. Så den blir godkjent til banebruk, men ikkje vei!
brunsame Skrevet Februar 25, 2011 Forfatter Skrevet Februar 25, 2011 Prøve montering og tilpassing i dag! så blir d å plukke alt utijen, pusse ned å lakke forhåpentlivis iløpet av helga!
Larsole323 Skrevet Februar 25, 2011 Skrevet Februar 25, 2011 baumen e på plass ja men ka du planlegge dashborde da ? ska du berre ha instrumenta på ett rør eller ska du lage te nokke lurt nokke ??
brunsame Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Skrevet Februar 27, 2011 ja wonder baum må man ha! hehe! blir å lage dashbord av noen plater! er ikkje helt sikker på hvordan jeg skal gjør det enda, men må vell finne på noe lurt!
brunsame Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Skrevet Februar 27, 2011 Forsterknings plater i innfestinga til traversen bak! Clutchen og dysene! Carbon panseret!
Mering90 Skrevet Mars 3, 2011 Skrevet Mars 3, 2011 Panseret var rått! Likte også meget godt handbrekket som etterhvert kommer på plass!
brunsame Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Skrevet Mars 3, 2011 Takker for det! Gleder meg til å få montert panseret! Håper på god passform!
brunsame Skrevet Mars 6, 2011 Forfatter Skrevet Mars 6, 2011 Etter at prøvemonteringen av stoler og ratt osv fant jeg ut at det ble veeeldig trangt å komme seg inn og ut av bilen, så nå er snap off til rattet bestilt! Da går det nåkk litt letter å komme seg inn og ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå