Gjest atlis Skrevet Mars 7, 2011 Skrevet Mars 7, 2011 morsomt prosjekt. Må tjene godt som lærling eller selge jævlig mye kokain ;P stå på!
brunsame Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Skrevet Mars 10, 2011 nei selger nåkk ikkje så mye kokain, alt blir brukt selv for å holde meg våken alle di nattes timene nede i lokalet! hehe! neida! tjener igrunn veldig godt for å vær lærling ja! 564 tusen i fjord som lærling, men tilgjenjeld så hadde jeg nesten 900 timer overtid! men huslånet stikker jo av med meste parten av pengene Men i helgen blir det nåkk en del skruing ijen!
Larsole323 Skrevet Mars 14, 2011 Skrevet Mars 14, 2011 sleng ut noken bilder av snapp off koblinga da
brunsame Skrevet Mars 18, 2011 Forfatter Skrevet Mars 18, 2011 Dei bilda ligge på andre mobilen.. Skal sjå om ej fer lagt dej inn på datan i dag å lagt dei ut:) he også tatt bilde ta carboon panseret.. Er bare lagt på, men får et lite bilde av hvordan d blir:D
SondreLM Skrevet Mars 18, 2011 Skrevet Mars 18, 2011 nei selger nåkk ikkje så mye kokain, alt blir brukt selv for å holde meg våken alle di nattes timene nede i lokalet! hehe! neida! tjener igrunn veldig godt for å vær lærling ja!564 tusen i fjord som lærling, men tilgjenjeld så hadde jeg nesten 900 timer overtid! men huslånet stikker jo av med meste parten av pengene Men i helgen blir det nåkk en del skruing ijen! Da har du fader meg skutt gullfuglen Brønntekniker eller? Hehe!
brunsame Skrevet Mars 18, 2011 Forfatter Skrevet Mars 18, 2011 Hehe, Nei, er kulde montør lærling! Prøve montering av panseret! ligger bare laust oppå..
brunsame Skrevet Mars 19, 2011 Forfatter Skrevet Mars 19, 2011 Takk for det! Skal 2 uker til trondheim nå på kurs, så blir 2 uker uten å få gjort noe:( *liker ikkje*
brunsame Skrevet Mars 22, 2011 Forfatter Skrevet Mars 22, 2011 DIGGER PLANENE Lykke til Jo takk for det! Har fått solgt et par k-sport bremser jeg hadde liggende nå til 316-328 understell, så nå vurderer jeg kjøp av k-sport bremser bak.. men er snakk om en del penger, og jeg tror strengt tatt ikkje det er nødvendig med k-sport bak.. vill tro det holder med di orginale m3 3.2 kaliperne jeg har, med black diamond skiver og green stuff klosser.. noen som har noen tanker til dette? er jo en bil som blir bygd for drifting.. hadde det vært runde tider hadde jo det vært prioritert k-sport bremser bak for leeende siden..
brunsame Skrevet Mars 25, 2011 Forfatter Skrevet Mars 25, 2011 Ja, panseret ble bra d:) Ingen som har noen tanker om k-sport bremser bak også?
brunsame Skrevet Mars 25, 2011 Forfatter Skrevet Mars 25, 2011 Da har Morgan fått seg en mail angående k-sport bak! fikk også ijen noen lapper på skatten, så regner med det blir grom bremser bake også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå