JE Motorsport Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Selger mine 18" "CSL" replikkafelger med 225/40-18 Kumho KU19 dekk foran og bak. Felger og dekk er 100% strøkent, da dette er brukt kun 2 uker Fettet etter mont. av hjul på felg, er fortsatt på hjulene...(Kan sees på bildet) Selges da jeg ikke lenger har behov for dette hjulsettet. Selges ferdig prutet for xxxx,-kr. Dette er billig for helt nytt sett med dekk/felger. Beklager litt dårlige bilder, men alt er 100% strøkent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Felgene og modellbiler i innbytte på carboninnsug..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Felgene og modellbiler i innbytte på carboninnsug..? Only hard cash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Hadde dette vært om et halvt år ville jeg slått til på dette tilbudet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunde Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 Er dette 8.5" rundt hele bilen`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Oktober 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2009 Er dette 8.5" rundt hele bilen`? Stemmer alle felgene er 8,5x18" med ET40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomas_ja Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 sorry ot men selger dere disse i 9,5 også? Går eikene noe særlig "inn på midten"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Oktober 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2009 Her er noen litt bedre bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2009 Har fått spørsmål fra flere om å selge felger løst, men jeg ønsker desverre ikke å gjøre dette. Da jeg ikke har behov for hverken felger eller dekk lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunde Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 Selv om du sier at 7000 er fedig prutet slenger jeg inn bud på 5500kr, tilfelle du ombestemer deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Oktober 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2009 Selv om du sier at 7000 er fedig prutet slenger jeg inn bud på 5500kr, tilfelle du ombestemer deg. Det er nok ikke aktuelt desverre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilio_e36 Skrevet Oktober 12, 2009 Share Skrevet Oktober 12, 2009 Jaggu spreke felger! Skal ha disse i bakhodet ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Oktober 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2009 Jaggu spreke felger!Skal ha disse i bakhodet ;D Takker for det Har sånne på min andre bil også og er veldig fornøyd med de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brungot Skrevet Oktober 28, 2009 Share Skrevet Oktober 28, 2009 solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg