Bmwfanatic Skrevet Oktober 5, 2009 Skrevet Oktober 5, 2009 kommer til å bli mange som trenger nytt panser her etterhvert.. *hamstre deler*
Dajusnes Skrevet Oktober 5, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2009 Jeg synes det er rått! noe som neste ingen andre har
NeonMuffler Skrevet Oktober 5, 2009 Skrevet Oktober 5, 2009 er jo egentlig endel som har det da, men må si at jeg synes at et blankt panser ser best ut uansett gitt
Torbjørn H Skrevet Oktober 5, 2009 Skrevet Oktober 5, 2009 Jeg synes den e46en så meget bra ut jeg! Rat-look er jo – særlig på eldre tyske biler – blitt "vanlig" så da må man jo ta tak i nyere biler for å skille seg ut fra mengden. Men på en annen side er vel litt av poenget med rat-look at bilen og tilbehøret, med unntak av felgene, skal se ut som den koster en halv vrakpant.
Sturlis Skrevet Oktober 5, 2009 Skrevet Oktober 5, 2009 Er vel ikke noe tvil om at det er finere med et vanlig lakkert og blankt panser spør du meg...
Sturlis Skrevet Oktober 5, 2009 Skrevet Oktober 5, 2009 joda, men hvis du har en bil som er strøken i lakken, hvorfor hive på et rustent panser som får hele bilen til å se shabby ut?
cheron Skrevet Oktober 5, 2009 Skrevet Oktober 5, 2009 Dette starta på gamle VW bobler om jeg ikke husker feil. Den bilen på bilforumet som ble linka til her tidligere er en kompis av meg. Artig bil. Er kult, men hører overhode ikke hjemme på nye biler. Biler eldre en 1975 er greit Min mening selvsagt...
Torbjørn H Skrevet Oktober 5, 2009 Skrevet Oktober 5, 2009 joda, men hvis du har en bil som er strøken i lakken, hvorfor hive på et rustent panser som får hele bilen til å se shabby ut? Jeg vil tro det er fordi enkelte elsker at folk snur seg og ser to ganger på bilen deres. Uansett årsak. Den bilen på bilforumet som ble linka til her tidligere er en kompis av meg. Artig bil. Har dere vært venner lenge?
Sturlis Skrevet Oktober 5, 2009 Skrevet Oktober 5, 2009 jepp, er enig i det cheron, skal man ha det, ikke hiv det på en "ny" bil, det blir bare rart...
jon///M Skrevet Oktober 5, 2009 Skrevet Oktober 5, 2009 rat look er TØFT!! den e28en er drit tøff, har ikke sett slikt på nyere biler før, men den e46en var jo råå!! skal bygge en slik en etterhvert!
Dajusnes Skrevet Oktober 5, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2009 Skulle man hatt rustet panser på e46 som på bildet bør man ha et blankt et liggende slik at man kan bytte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå