Gå til innhold

Erfaring med www.byttdekk.com?


sladjan
 Share

Anbefalte innlegg

Hei folkens, har tenkt å kjøpe noen vinterdekk fra de her.

er mye billigere enn lokale dekk forhandlera.

Er veldig kresen på vinterdekk så vil ha de beste, Michelin X-Ice Xi2, nokian hak. R eller contivikingcontact 5.

Men vet som dekkonline f.eks. så sende de av å til litt gamle dekk.

Hvordan er det med byttdekk.com ?

Noen som har prøvd de ?

MVH Sladjan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd de, dog bestilling av felger, ikke dekk. Leveringstiden sto oppgitt til ca 14 dager, som tydeligvis betydde 14 dager fra de fikk dem til sitt lager i Karlstad (som tok 3 uker, altså 5 uker totalt). I tillegg sendte de felger som ikke passet bilen, på tross av at ET var sjekket opp og jeg hadde hørt med de om det passet.

Får ingen god anbefaling av meg hvertfall, men kan jo være at andre har vært mer heldige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg, og flere andre jeg kjenner har kjøpt vinterdekk hos Sharif. Resultatet av det har vært helt ferske dekk og testvinner til absolutt lavest pris! Sommerdekk har jeg ingen erfaring med hos Sharif. Men kan trygt anbefale å kjøpe vinterdekk der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svara folkens.

Sharif kom jo best ut i pristest på vinterdekk i fjor.

Jeg tenker jeg ringer der og høre først.

Selv om jeg må legge dekka om selv her i bergen tror jeg det skal lønne seg å kjøpe fra han....

Må bare si det en gang til, disse lokaledekkforhandlera her i bergen i hvertfall er helt sjuke folk.

Jeg fikk best tilbud på 205/55R16 her i bergen på 6400kr og da var det tilbud.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...