sufii Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Hei, jeg har et utrolig dumt spørsmål. Hvordan skifter man girkule på en e36 1992 modell. Jeg har prøvd å dra den gamle kula rett opp, men det fungerer ikke. Har prøvd så hardt jeg klarer, men den nekter å komme av. Så noen ideer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Så lenge det er en manuellgira E36, så vil jeg tro det bare er rå makt som gjelder ja! Rett og slett rykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Det var hvertfall rå makt som gjaldt når vi skifta på e36 compact'en til en kompis av meg! Vi var litt redde siden vi ikke visste hvor mye "makt" som selve stanga tålte... Men bare ta et godt tak med neven å røsk opp så får du det nok til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sufii Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Er manuell gir ja, men jeg har prøvd så hard jeg klarer men får det ikke til. Er det bare å dra den så hardt som mulig rett opp? Og presse ned den nye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Howrd Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Er manuell gir ja, men jeg har prøvd så hard jeg klarer men får det ikke til. Er det bare å dra den så hardt som mulig rett opp? Og presse ned den nye? Jepp Pass på at du ikke gir deg en saftig en i trynet da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sufii Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2009 haha, ja satt faktisk å tenkte på det. Men skal få til å få på den nye gir kula i morgen uten å skade trynet mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Dra og rugle til du driter på deg, da kommer den som vanligvis løs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 er det orginal gir kule? har vært borti en uorginal som måtte skrus av og noe greier, men er det orginal så er det bare og bruke skikkelige krefter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sufii Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2009 haha, dumt at det skal være så tungvindt da. Prøver dette ut i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sufii Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Det er en orginal gir kule ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 siste 36'en jeg hadde var det så løs kule på at ved ivrig kjøring så satt jeg ofte med den i hånda Satt til slutt på en skinn kule og den var skrudd.. uoriginal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitr0 Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Satt på en kompis av meg i hans E46, han var litt overivrig i kjøringen å skulle gire meget fort fra 1. til 2. å der sitter han med girkulen i hånden. Gud kor vi flirte. Så litt på den, og merket at det ene feste var borte, sikkert derfor den kom av. har prøvd å få av min egen og den sitter meget godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 Merk deg også at det er to hakk på girstanga der den nye skal "klipses" ned i. Kommer et lite klikk så sitter den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sufii Skrevet Oktober 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2009 Haha, ser ut som om det er flere morsomme historier knyttet til denne gir kulen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwj Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 Du kan jo ta to fastnøkkler E.L, en på hver side av stangen, opp mot kulen, og dra i de istedenfor. Da får du litt mer "å dra i" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå