J.A.L Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 dette er 85 mod 323i bilen er breddet med evo glassfiber skjermer, med fangere å sideskjørt å sånn til det... glassfiber panser sitter også på.. 70mm spacere bak å 35mm foran, følger også med orginalt panser å c stolpe å m3 koffert i glasfiber. Understell: forstilling å bakstilling er sandblåst å lakkert, nye foringer, nye bremserør, stålomspunnende slanger å hydraulisk brekk å kønigsport justertbart understell. innvendig så er det kun to sabelt stoler med tilhørene firepunkt seler, å sabelt semska ratt 5 cm utbygd. motor: så å si orginal motor med ny annen toppakning, forsterket kina grenrør med garret t3 som rekker til rundt 350-400 hk helt nyoverhalt, ic med ferdig trykkgate i polert rustfritt nytt 3 toms eksos rustfritt, e46 m3 dyser, prog bensin reg, sachs race engineering trykkplate med orginal lamell, 19 raders oljekjøler, oljefilterforflytter alt med stålomspunnende slanger. To sett med 17 tom felger ene har bredde 8.5 å andre har 7.5 ene settet har bra hjul. tlf 41644471 pris: bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan89 Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 kom med noen bilder da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.A.L Skrevet Oktober 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2009 kommer nok.. bilen er ikke lakkert å står med motor i ferdig koblet men ikke startet p.g.a tidsbrist. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 jeg kan være intressert men må ha bilder og prisantydning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.A.L Skrevet Oktober 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2009 kommer bilder utover i uka... vet ikke hva den er verdt men jeg gir den ikke bort.. er kosta mange mange mange tusen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.A.L Skrevet Oktober 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2009 FORFERDELIG støvete! det lille som var av rust ble sveisa å tektylert før jeg begynte på den.. så er det sagt å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 15, 2009 Share Skrevet Oktober 15, 2009 selger du uten motor, og hvordan er bilen teknisk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Oktober 15, 2009 Share Skrevet Oktober 15, 2009 Bilen blir sikkert feit når den er ferdig, ser du har laga til panserlåsa til å feste framfanger og bakfanger med, tøft Vil anbefale deg å gjer ferdig bilen, taper sinnsjukt mykje med ved å selge en so uferdig bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.A.L Skrevet Oktober 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2009 kan selges uten motor ja.. bilen er jo meget bra teknisk.. stort sett alt er jo byttet.. vet jeg taper mye.. men vet ikke helt når jeg får tid til å få gjort den ferdig da den allerede har stått rolig nesten et år.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 15, 2009 Share Skrevet Oktober 15, 2009 hva selges kaross for? har du modifisert noe som gjør at den ikke kan registreres igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.A.L Skrevet Oktober 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2009 kaross med kønigsport å alt sånt eller bare chassi uten forstilling å bakstilling? med stoler å sånn inni.. er vel ikke gjort no så den ikke kan registreres.. er bare poppa på bredderene å sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 16, 2009 Share Skrevet Oktober 16, 2009 gi meg en pris for begge deler du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.A.L Skrevet Oktober 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2009 kan selge bilen uten motor.. men orker ikke pelle av no mer.. så pris uten motor med alt det andre er 39k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.A.L Skrevet Oktober 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2009 bare å begynne å by! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Oktober 23, 2009 Share Skrevet Oktober 23, 2009 får begynne på 5 lapper jeg da;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg