Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

virker som panservaieren på bilen er ødelagt, så jeg får ikke opp panseret på normal måte ved å dra opp spaken ved pedalene i bilen. er det noen andre måter? har prøvd manuelt ved å lirke opp de to låsene som ligger ved grillen, men finner kun den til høyre!!! trenger hjelp, skal snart montere øyelokk og Angel Eyes, så må inn i panseret!

Skrevet

Du kan prøve å jekke opp bilen og komme til fra undersiden. Vet ikke hvor god plass det er på e36, men du må iallefall få tak i wiren på et vis.

Om det er motstand i panseråpnerspaken ved pedalene så kan det være wiren bare er slakk, da kan det hjelpe å skru av håndtakdelen og bare trekke.

Skrevet

det har seg sånn at en IDOIT rev av wiren i fylla, og nekter å gjøre noe med det ettersom den "var løs fra før", noe som var eneste måte å åpne det på.

Skrevet

Bilen er ikke kjørbar for tiden pga ødelagt termostat så jeg får heller ikke levert bilen, så jeg må gjøre det hjemme og veit ikke hva jeg skal gjøre!

Skrevet

Hei

Veit ikke om det fungerer på samme måte på e36, men på e39 så kommer man greit til å få åpnet panseret hvis man tar av frontfangeren.

Sikkert verdt ett forsøk ,og tar jo ikke mange minuttene heller :)

Skrevet

361yl96uh3yup1bdv9m5.jpg

Vet ikke om dette hjelper noe..

Men har ser du hvor vaier går..

Det er én vaier fra spaken inni bil til den første låsen (førersiden)

Så en ny vaier fra den første låsen til den andre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...