mojito71 Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 Hei, Har webasto og fjernkontroll på min bil. Webastoen har fungert utmerket i årene som har gått. Men nå får jeg ikke fjernkontrollen til å fungere. Kjøpte nytt batteri i dag, men fortsatt ingen suksess. Når jeg forsøker å gå inn og hake av for Independent Heater i iDrive, så komme "haken", men forsvinner igjen ila 1-2 sekunder, Independent Ventilation går greit å skru av/på. Er det noe spesielt triks for å skru av/på Independent Heater? mvh Thomas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46dud Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 Hei. Jeg har webasto på min også. Det som ofte skjer når Webastoen ikke virker er at flammevakta i brennkammeret blir nedsotet. Jeg pleier å ta en service på Webastoen hvert år. da bytter jeg dieselfilter, flammevakt og tennstift. I tillegg blir alt rengjort og dysetrykket blir justert. mvh Tom-Erik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 ang nøkkelen så må du sikkert programere den på nytt det skal stå korleis du gjer det i instruksjonsboka, på E46 (tre knapper) så var det følgene dørene må vere lukka når du gjer dette. sette nøkkelen i tenninga og vri om til radio slå seg på (steg 1 elns) maks 5sek. så skru av igjen og trekk nøkkelen ut hold låseopp knappen inne mest du trykker 3 ganger kjapt etter kvarandre på låse knappen. så sleppe låseopp knappen visst du har gjort dette riktig så skal dørene låse seg og låse seg opp igjen kjapt visst du har fleire nøkkler så gjer du det som merka med feit skrift på den andre nøkkelen og. visst du setter den andre nøkklen i tenninga og vrir om så kansilerer du det du nettopp har gjort på den første Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mojito71 Skrevet Oktober 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2009 ... Jeg pleier å ta en service på Webastoen hvert år. da bytter jeg dieselfilter, flammevakt og tennstift. I tillegg blir alt rengjort og dysetrykket blir justert.mvh Tom-Erik Spørs om det ikke er det som er løsningen ja. Men litt rart at den finner ut det så "raskt" i iDrive? Hvor mye pleier du å betale for en slik service? mvh Thomas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå