316 Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 Resident Evil GTA PES 09 Tom Clancy's Splinter Cell COD 4 Kane & Lynch PES 08 Spyro the dragon Battlefield Bad Company Fallout 3 Medal of honor Airborne COD world at war FIFA 09 NFS Underground Kjøper betaler frakt eller henter spill selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DannyRS Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 priser ved salg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2009 I utgangspunktet 2-300 kroner pr spill, ikke noe mer. Alle spillene skal være tilnærmet ripefrie både plata og coveret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Oktober 6, 2009 Share Skrevet Oktober 6, 2009 Hva skal du ha for fifa og fallout? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2009 Hva skal du ha for fifa og fallout? Fallout 3 er spilt i omtrent like mange timer som spillets tittel... 500,- kroner for de to spillene, hur er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 400 + frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2009 450 + frakt og de er dine Da har vi møttes på midten ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 450 inkuldert frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2009 Jøss... Da er 400 + frakt et bedre tilbud da. Spill, eller ikke spill? Det er det store spørsmålet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 jeg vil gjerne bytte bort de spillene jeg har. har en tendens til å gå lei spillene etter 2-3dager.. :/ samtlige er ubetydelig brukt. Noe er t.o.m uåpnet. Har ikke så mange, men her er lista: haze siren blood curse mirrors edge gta 5 condemned 2 grid fight night 2 eller 3. husker ikke. far cry2 har også noen WII spill om det skulle være intr: mario party 8 resident evil 4 need for speed pro street resident evil umbrella chronicle manhunt2 alle disse spillene er jeg "ferdig" med. byttes helst. Dette er egentlig ment til trådstarter, så om du syns jeg "stjeler" tråden din, så si ifra;) jeg kunne tenkt meg. Medal of honor Airborne COD world at war FIFA 09 NFS Underground Kane & Lynch og, PES 09 - hva er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 PES=Pro Evolution Soccer... dvs rivalen til Fifa 09.. Personlig mener jeg PES er klart bedre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 Da har jeg kjøpt fifa. (psforum.no) Godt tips til de som vil kjøpe og selge ps spill. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå