Gå til innhold

tilpasse girkasse til m60 v8

muskla
 Share

Anbefalte innlegg

som så mange andre så har jeg lyst til å skifte ut automatkassen på men 540 til manuell. men manuell kassene er veldig vanskelig å oppdrive og ligger høyt i pris.

er det noen som vet om det er mulig å bruke en annen BMW kasse (som tåler effekten) som kan ev bygges om og tilpasses denne motoren?? f.eks Getrag kassa fra 535??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det vet jeg, like vanskelig å oppdrive den.. lurer på om man kan tilpasse andre kasser jeg, ved hjelp av adapter eller ombygging el lignende

fordi da kunne jeg brukt kasse fra m5 eller 535, noe som er mye enklere og billigere å skaffe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det vet jeg, like vanskelig å oppdrive den.. lurer på om man kan tilpasse andre kasser jeg, ved hjelp av adapter eller ombygging el lignende

fordi da kunne jeg brukt kasse fra m5 eller 535, noe som er mye enklere og billigere å skaffe

Ehh.. hhaha, Ta deg bryet med å sveise om clutchhuset du.., det er kjempesmart når du aldri har gjort det før.!! Dessuten blir det DOBBELT så mye billigere å få den jobben gjort enn å få tak i en m60 kasse.. :roll:

3 liter kassene er langtifra vanskelige å få tak i,.. Det ligger jo et par her på forumet til 4-5000,-

Men av tidligere erfaring med deg så klarer du aldri å ta til deg informasjon fra de som vet bedre enn deg.. Lykke til med å sveise om en m5 kasse du ;-) kommer til å koste deg sikkert 10.000 når du blir ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...