Gå til innhold

BT`s E39'er og E36 cab.


_Spike_
 Share

Anbefalte innlegg

Hehe... Opel har da noen brukende biler SP1FF? Ascona A/B, Kadett C, osv osv :wink: Hehe...

Jepp, har hatt 9 Kadett Cer 3 Ascona B 1 Ascona A og 3 Manta B

en Rekord E eller noe? måtte donere motor til en kadett c :P og så har jeg hatt en Corsa B gsi, problemet med opel er at det er blitt velig overprisa, vanskelig og få tak i deler, så derfor har jeg gått bort i fra opel.. siste sperr akselen jeg hadde kjøpte jeg for 2000kr, et par år seinere solgt jeg den for 8000 liksom :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 99
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så pen ut den coupe,n din ja :) Gratulerer med en pen BMW :) har selv vert opel kar en gang i tiden,Så vet hvordan kjørecomfort forskell du har nå ;) Tror ikke jeg går tilbake til Opel ihvertfall :) Isåfall en gammel kadett coupe,manta, A/B Ascona som nr 3 bil :) Men er nok BMW som ligger nermest hjertet nå :) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Opel har da noen brukende biler SP1FF? Ascona A/B, Kadett C, osv osv :wink: Hehe...

Jepp, har hatt 9 Kadett Cer 3 Ascona B 1 Ascona A og 3 Manta B

en Rekord E eller noe? måtte donere motor til en kadett c :P og så har jeg hatt en Corsa B gsi, problemet med opel er at det er blitt velig overprisa, vanskelig og få tak i deler, så derfor har jeg gått bort i fra opel.. siste sperr akselen jeg hadde kjøpte jeg for 2000kr, et par år seinere solgt jeg den for 8000 liksom :P

Såpass ja :o

Har hatt en hel Del Grom biler du da :D Hatt noe gromme motorer i noen av de eller?

Å ja, prisene bare stiger og stiger :-/

Kan ta dette på PM, så blir det ikke så uoversiktelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så pen ut den coupe,n din ja :) Gratulerer med en pen BMW :) har selv vert opel kar en gang i tiden,Så vet hvordan kjørecomfort forskell du har nå ;) Tror ikke jeg går tilbake til Opel ihvertfall :) Isåfall en gammel kadett coupe,manta, A/B Ascona som nr 3 bil :) Men er nok BMW som ligger nermest hjertet nå :) hehe

Takker :) Å satser på den skal bli noe penere :)

BMW har en helt vanvittig kjørecomfort :D Forelsket meg Helt i en E61 535d, gikk Meget bra, og en Fantastisk comfort :)

Så får satse på noe sånt om noen år :D Hehe...

En god gammel Opel i garasjen med noe pulver i er ikke å forakte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på tide du fikk deg en BMW ;)

TTT me meg vettu :P

Å grattis me ny BMW t deg og ;)

Har fått gjort noen små ting i dag, som byttet tomgangsregulator da den gikk noe ujevnt.. Fått fikset ute temp måleren, byttet tilbakers til vanlige girkasse fester :P Fått på noe mer deksler i motorrom og lagt opp noen ledninger litt penere..

Motoren har lekket noe olje, og tror vi har funnet feilen i dag.. Er en blende plugg (om det kan kallest det) på oljefilterhuset som ikke er helt tett.. Håper bare jeg kan bytte en o-ring eller noe, og ikke bytte hele huset :?

Ellers har det skjedd lite her desverre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ikke skjedd så mye her i det siste desverre.. Fått byttet løpe hjul og stramme hjul på mulitreim, byttet noen o-ringer på oljefilterhuset og noen små ting..

Men fikk en kjekk "pakke" fra GS tidligere denne uken, så gleder meg til det begynner å gå mot sommer igjen :D

2yd8h81wq0whxkcj8ey3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil. ser ut som du steller bra med den.

Hvorfor måtte du ta av dekselet på hardykoblinga? tok ikke den med å få "skikkeli" shortshift liksom :P

Er det felger på det siste bilde der ? isåfall hva felger er det ? ;)

Takk takk, å prøver og få den litt mer på stell iallefall :)

Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men prøver. Når du bytter til shortshift, så kan slaglenden justeres, desto mer den justeres ned desto kortere blir det å gire, og da tar gir-velger stanga ganske tidlig borti dekselet rundt hardy.. Vet ikke om det sa deg noe? :?

Vist du ser på dette bildet, så ser du den bygger mye mer ned :)

h5gh6n2z138ogjbkkkzs.jpg

Og av felger så ble det GS SilverBlade II.. Tror jeg skal kjøre ett meget bra strekk på dekka.. Få litt Tysker stük :) Hehe...

gmbdf77cxfw6hwdyj7sq.jpg

Noen som vet hvordan det blir med 215/40 på 9.5" felg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, har aldri hørt at folk bruker å ta det dekselet av. Men leste at den stanga som går fra shortshiften og bak må bøyes.

Greie felger det der, en kamerat av meg som har disse på sin e36. ser meget bra ut :)

Kan nok og bøyest ja :)

Jamen det høres bra ut :) Gleder meg til å se hvordan det blir på bilen.. Bare få på coilovers og valset litt, så håper jeg det blir bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger ut en Liten update :)

Byttet griller..

o9rg8dkq5o2crl9a1ar6.jpg

Baklykter er byttet..

jnmf89sdhktfb9ractkd.jpg

Fått i matt chrome ringer i instrumentet..

pckaiyo1hk9y7kcu2h5z.jpg

Så har jeg fått dekk på felgene :)

s6l8w6f07m3kur3a05x7.jpg

Ble litt strekk ja :P

f6j9i8pn53k1pcqzrbol.jpg

Så da gjenstår det bare å ønske alle en God helg videre :D Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...