_Spike_ Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Skrevet Februar 22, 2011 Har ikke vært så flink med denne tråden, så legger ut litt bilder av det som har skjedd i det siste... Nye skjermer foran & bak, og ny nyreholder.. Ny radiator måtte jeg ha.. Så begynte hjulbuene å få litt rust, så der det var rust, ble det byttet.. Litt sandblåsing og pussing..
Gjest atlis Skrevet Februar 22, 2011 Skrevet Februar 22, 2011 liker veldig godt det jeg ser Spike, flott og se du tar godt var på en så god bil Men hyl ut når du skal bygge om til m3 kjøper du en 3liter uten EWS av meg, så tar det maks 3 dager og bygge om kan skrive søknad og alt for deg null stress
_Spike_ Skrevet Februar 24, 2011 Forfatter Skrevet Februar 24, 2011 Takk takk, og må passe på bilen vetu Høres meget innteresant ut! Så da tar turen opp med 2 liter, og tar en langhelg i Skien, og kjører hjem med 3 liter? hehe... Takk takk thomascr Så litt mer bilder.. To be continued
Gjest atlis Skrevet Februar 24, 2011 Skrevet Februar 24, 2011 Det er det minste problemet i allefall ) bare å si ifra
_Spike_ Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Skrevet Mars 3, 2011 Det er det minste problemet i allefall ) bare å si ifra Høres kanon bra ut har du ikkje kommet lenger? Å har kommet litt lenger nå Roald Liten update i dag også da Har fått hjem ny M front, M bakfanger, M sideskjørt, litt lister og pakninger, bagasjeroms luke og diverse Og har nå fått diverse lakket, så gleder meg til og få den sammen igjen
_Spike_ Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Skrevet Mars 3, 2011 Takker for d SO, og håper det blir nice Begynt og montere litt nå, så kommer vel snart litt nyere bilder
Thunegutt Skrevet Mars 3, 2011 Skrevet Mars 3, 2011 Se her ja! Godt du fikser opp denne. Blir veldig clean å fint med full M pakke Mangler bare en litt grommere motor nå
bergkvist Skrevet Mars 6, 2011 Skrevet Mars 6, 2011 har vell flerre bilder av når an e ferdig lakkert bt?
RoaldJ Skrevet Mars 6, 2011 Skrevet Mars 6, 2011 jeg har et bilde på mobilen som er av en stk ferdiglakka bil hvertfall
_Spike_ Skrevet Mars 6, 2011 Forfatter Skrevet Mars 6, 2011 Se her ja! Godt du fikser opp denne. Blir veldig clean å fint med full M pakke Mangler bare en litt grommere motor nå Takker Thune Og få i en litt grommere motor hjelper vel du meg med? har vell flerre bilder av når an e ferdig lakkert bt? Har noen flere bilder ja, men bilen er ikke helt ferdig lakkert enda jeg har et bilde på mobilen som er av en stk ferdiglakka bil hvertfall Hehe... Når var du og tok bilder? Legger inn ett teaser bilde
RoaldJ Skrevet Mars 7, 2011 Skrevet Mars 7, 2011 kom plutseligt på at det var på facebook-bildene dine via mobilen jeg såg bildet, og ikke på selve telefonen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå