_Spike_ Skrevet Mai 15, 2011 Forfatter Skrevet Mai 15, 2011 Da var det kommet en ny bil i "hus" Denne gangen ble det en 05- E46 Coupe Legger ut noen bilder som en kompis tok ( Takk til Andreas ), men håper og få slengt ut noen bilder senere i kveld, vist formen kommer seg da
_Spike_ Skrevet Mai 15, 2011 Forfatter Skrevet Mai 15, 2011 Var ute og knipset noen bilder i fin været i dag E46`en min og en vennine sin E90 ACS utgave Her har en kompis med sin nye Alfa 159ti sneket seg med og Så noen drive by Foto`s av E90`en Dessverre ingen kanon bilder, men sånn ble det bare
_Spike_ Skrevet Mai 17, 2011 Forfatter Skrevet Mai 17, 2011 Takk takk Og denne gangen ble det en 2 liter diesel
Thunegutt Skrevet Mai 17, 2011 Skrevet Mai 17, 2011 Grattiss med ny bil gutten Noen som har bilene i orden ja! Men diesel...
_Spike_ Skrevet Mai 18, 2011 Forfatter Skrevet Mai 18, 2011 Takker Thune Og kan godt bytte bil "park" vist du vil haha... Diesel er jo kjempe greier Bare litt feil lyd
_Spike_ Skrevet Desember 22, 2011 Forfatter Skrevet Desember 22, 2011 Her kommer en litt gammel og skjelden update fra meg.. Men nå sitter jeg uten bil Solgte E46'en for litt siden og E36'en gikk i sommer, så nå sitter jeg uten bil, og ser på alle de flotte prosjektene og bilene til folket her på forumet, så nå får vi se hva som dukker opp i tunet som neste bil Her kommer det noen bilder av bilen før den ble solgt.. Absolutt vært kjempe fornøyd, og hatt mange kjekke KM med den, så kan annbefale en slik bil på det sterkeste Hehe..
_Spike_ Skrevet August 7, 2013 Forfatter Skrevet August 7, 2013 Da slenger jeg inn en liten "update" etter gammelt Lite som har skjedd forsåvitt, men update kommer alikevel ( slik er det når en kjeder seg en Onsdag kveld, på iPaden ). Slenger ut litt bilder av de forskjellige i samme sleng. Har vært litt biler innom, men for tiden står det en; - E39, 520iA som nå har fått 19" GS Concave felger. Planen var/er og få på coilovers og slippe den helt ned, få på M-fanger og tone alle ruter. - E39, 523iA, originale RH 19" hjul, M front, godkjent senket ( SuperSport ), Supersport bakre eksos, pluss pluss. - E36 Cab, 325i, M-fanger foran, ellers er det gjort noen små ting med motor, som: grenrør, kam, chip og Scorpion eksos, som lager en helt fantastisk ( Var benke papirer på 203,5 hk med bilen ), + + + - E39 M5, ikke original M5, men alt er flyttet over. Vurderer og selge unna litt, da det frister med litt nyere bil Noen som vil kjøpe noen?
RS-Heggem Skrevet August 7, 2013 Skrevet August 7, 2013 Vil ikke kjøpe noe, men hvilken eksos er det på "M5"?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå