Tom K Skrevet Oktober 6, 2009 Skrevet Oktober 6, 2009 Samboeren er på jakt etter en E36 cab, helst en 320 eller 325, har vært og sett på noen som ligger på finn men jeg må si det er MYE overpriset dritt der ute,er det noen som har en bra bil til maks 75 000,- ?? obs....må ha skinninteriør
Dr_S Skrevet Oktober 6, 2009 Skrevet Oktober 6, 2009 325 cab til 75k ? Tror jeg du kan glemme (tror alle cab har skinninteriør...hehe)
wicky124 Skrevet Oktober 6, 2009 Skrevet Oktober 6, 2009 er vel ikke alle som har skinn...selv om min har skinn...men feil motor..u want?
Springsteen Skrevet Oktober 6, 2009 Skrevet Oktober 6, 2009 er vel ikke alle som har skinn...selv om min har skinn...men feil motor..u want? Jeg har hvertfall aldri sett cab med hverken stoff eller delskinnstoler..
Mexos Skrevet Oktober 6, 2009 Skrevet Oktober 6, 2009 er vel ikke alle som har skinn...selv om min har skinn...men feil motor..u want? Jeg har hvertfall aldri sett cab med hverken stoff eller delskinnstoler.. Tror jeg kun har sett et par uten skinninteriør. Det er ihvertfall meget sjeldent heldigvis Tror du må lete lenge etter en 325 cab i god stand til 75 000, med mindre du har tenkt å kjøpe E30
wicky124 Skrevet Oktober 6, 2009 Skrevet Oktober 6, 2009 er vel ikke alle som har skinn...selv om min har skinn...men feil motor..u want? Jeg har hvertfall aldri sett cab med hverken stoff eller delskinnstoler.. ligger en del på finn
Tom K Skrevet Oktober 6, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2009 Det ligger MANGE på både finn og auto db med stoffseter, det ligger også noen 325 til mellom 60 og 75 000,- jeg vet vi ikke får en strøken 325 til 75 000,- men tanken var og høre her inne før vi begynner å kjøre rundt da det er veldig mange useriøse selgere der ute, kjørte f eks til Drammen for å se på en rød 320 som skulle være utrolig strøken, bilen så ut som om den var kjørt gjennom en rull med piggtråd, den hadde speilblanke bakdekk og motoren raslet som en gammel Lada, og ja det var en av våre nye landsmenn som skulle selge denne "utrolig flotte bilen" men hvis noen har en bra 318/320 i nærheten av østfold så kom med tilbud
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå