Oball Skrevet Oktober 6, 2009 Share Skrevet Oktober 6, 2009 Tenkte kanskje jeg skulle lege ut en liten tråd om min bil jeg og da. Hentet den forrige uke i Tromsø og tok turen tilbake til Trondheim med den, siden da har jeg bare kjørt og kjørt Bilen er en 320i e90 i fargen le mans blue, bilen har full m-sport. Er en god del utstyr på den, viktigste for meg er hifi proff, sportsseter alcantara, nøkkelfri adgang, bluetooth tlf +++ Legger ut noen bilder av bilen, har ikke tatt noen etter jeg kom hjem men skal gjøre det senere. Planer for bilen er i første omgang blackline baklykter og nye felger til sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivlund Skrevet Oktober 6, 2009 Share Skrevet Oktober 6, 2009 Grattis med fin bil, nydelig farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Oktober 6, 2009 Share Skrevet Oktober 6, 2009 Nyyydelig farge på en fantastisk bil! Gratulerer med et godt kjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 6, 2009 Share Skrevet Oktober 6, 2009 Det er ikke mer å si! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRIFTER Skrevet Oktober 6, 2009 Share Skrevet Oktober 6, 2009 Pen bil og det høres ut som du har riktige planer for den også kansje jeg må ha en sånn neste gang... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet Oktober 6, 2009 Share Skrevet Oktober 6, 2009 Grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Oktober 6, 2009 Share Skrevet Oktober 6, 2009 Gratulerer. Slik så min e90 ut første dagen da jeg fikk den, men begynte å modifisere med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet Oktober 6, 2009 Share Skrevet Oktober 6, 2009 INTERIØRBILDER! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå