Gå til innhold

Strøken BMW 320i cab må bort! Kom med bud/bytte i E38?


Joan E36
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Er nå inne på tanken å selge bilen min på grunn av at jeg sårt trenger en helårsbil. Denne bilen er aldri vinterkjørt og den er like pen under som den er over. Så har derfor ikke samvitighet til å vinterkjøre den.

Bilder og mere informasjon om bilen finner dere på linken min.

Kom med noen fornuftige bud. Alt over 110.000 noteres!

Mvh

Jonas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :) Har ikke lyst i heletatt til å selge den, men er bare å innse at jeg trenger en helårsbil =(

Jeg noterer alle bud over 125.000. Om jeg ikke får inn bud over dette så beholder jeg den selv. Snakket med noen på Brennes Auto, pluss at jeg har snakket med noen på Grandahl bil i Sarpsborg, og begge sa jeg burde kunne få et sted mellom 125.000 og 140.000 for den. Det et såpass pent eksemplar at den var verdt det sa de, og jeg er helt enig. Den har aldri sett salte veier, den er meget godt vedlikeholdt, den har fulgt alle servicer, den er påkostet store summer i dekk, felg, vedlikehold, senk, eksospotte, M-styling osv. Og alt er gjort ordentlig. Ikke noe jall :P

Så får vente å se om det kommer noen bud på den. Er som sagt ikke desperat eller nødt til å selge den, så om de rette budene ikke kommer så er det helt greit =) Da får jeg låne mamma sin VW Golf i vinter igjen :P

Mvh

Jonas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Byttes i BMW E38 740ia eller bud fra 110.000 ! Dette er billig! Høres kanskje dyrt ut til å være en 97 modell 320i cabriolet, men se den før du uttaler noe om prisen. Om den ikke blir solgt nå, så lagrer jeg den inne i vinter og legger den ut for 130-140k til våren. Så om du vil gjøre et godt kjøp, kjøp den nå! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...