AlXz Skrevet Oktober 6, 2009 Share Skrevet Oktober 6, 2009 Vurderer å selge bil alarmen jeg har liggende. Den er helt ny i org. eske. PRODUSENT: TOPTEN MODELL: TT-C Dette følger med: - Alarm enhet m/ kabler- 2stk fjernkontroller- Telefon fjernkontroll med knapper- Sirene/Høytaler- Mikrofon & høytaler (til handsfree funksjon)- Fjernstart enhet Funksjoner: - Låse opp/igjen + aktivere/deaktivere alarm med telefon- Låse opp/igjen + aktivere/deaktivere med fjernkontroll- Starte bilen med telefon eller fjernkontroll- "Ringe" til bilen og høre hva som skjer i den + snakke til den (kan kobles til anlegget i bilen)- Ringe fra bilen (handsfree) + besvare samtaler- Startsperre- Låse dører ved brems noen sec etter start- Kutte strømmen til motor med tlf/fjernkontroll- + flere jeg ikke husker akkurat nå... Du må altså ha et sim kort i alarmenheten som du kan ringe til og utføre diverse funksjoner. Hvis du låser bilen med telefon, så må den også låses opp med telefon. Bare å spørre om du lurer på noe. Har koblet helt lik alarm i E36 selv, om noen skulle trenge hjelp. Prisforslag: 2.500,- MANUALEN FINNES HER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 6, 2009 Share Skrevet Oktober 6, 2009 du kan koble den i min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Oktober 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2009 Har du startsperre? Isåfall vet jeg ikek hvordan jeg får til fjernstart.., da må du nesten legge nøkkel chip'n inni bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 6, 2009 Share Skrevet Oktober 6, 2009 har ikke startsperre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Oktober 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2009 Da bør det gå greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 6, 2009 Share Skrevet Oktober 6, 2009 bare skrape sammen penger...får se hva jeg klarer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet November 8, 2009 Forfatter Share Skrevet November 8, 2009 Opp Kan hjelpe til med installasjon av denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet November 9, 2009 Forfatter Share Skrevet November 9, 2009 OPP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet November 13, 2009 Forfatter Share Skrevet November 13, 2009 OPPSAN. Er vel fint å ha i vinter? Selges på grunn av kjøp av 2stk. Klarer meg fint med én Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet November 21, 2009 Forfatter Share Skrevet November 21, 2009 OPP! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 22, 2009 Share Skrevet November 22, 2009 Ta turen til mandal, hehe så kan du få hentet ledningsnettet ditt og også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå