Gå til innhold

E36 325Ci


bmw999
 Share

Anbefalte innlegg

trenger noen gode råd!

motoren "jager" når bilen står still. noe som kan være jævlig plagsomt siden folk kan oppfatte det som harry! hehe. selv om rekkesekseren er den peneste lyden som finnes.

ellers, så føles det ut som motoren noen ganger "drukner" litt i luft når jeg gir på..... føles ut som bilen ikke går like bra som den skal med 192hk under panseret i en så liten bil!

takker for svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan blir rekkefølgen da?

bytte delene, slette feilmeldinger( må vel gjøres på bmw verksted?) , så la bilen stå å gå en stund?

bytte delene ja

så slette feil melding ( det kan gjøres med carsoft ect.)

så la bilen stå og gå en stund

så kjøre 3 - 4 intervaller på 15 min eller noe sånn.. bare spørre på ditt lokale bmw verksted hvordan du skal gjøre det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luftmassemåler kan også være synderen.

prøv å start biln. så skrur du av kabeln til lm. vist biln beyne å fjuske er d vel lm som er ødelakt. steme ikke d?

bør ikke gjøre det for da får han feil kode og da kan det vare feil på lmm som ligger lagret og da går bilen i nød modus til du har slettet feil koden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanon!

virker som du har peiling sv90,

du vet vel ikke tilfeldigvis hvorfor bilen blir tappet for strøm hver gang jeg setter den fra meg?

for eksempel, visst jeg kjøper nytt bat, eller lader så er bilen tom for strøm morgenen etter..... noe må ligge å trekke strøm! kan ikke være stereo, det er helt koblet ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan med 99% sikkerhet si at LMM er defekt og bilen går i nødmodus av den grunn. Har vært mye plaget med samme greiene selv.

Er ikke noe problem å plugge av kontaken til LMM for å dobbeltskjekke. Endrer ikke motoren på turtall/gange da kontakten er av, så bør du bytte LMM eller evt få den renset.

Husk bare at etter at bytte/rens har funnet sted, koble av minuspolen på batteriet i minimum 20 minutter slik at ECU blir resatt, eller resett ved hjelp av diagnoseutstyr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...