S.Hafsmo Skrevet Oktober 6, 2009 Share Skrevet Oktober 6, 2009 Har nå fått med meg at låsesylinder demonteres ved å sette nøkkel/tenning på 1.hakk, og stikke inn en 1,5mm umbrako el.l i det lille hullet ved nøkkel, for så å dra ut hele greia. men hva gjør man når man ikke har nøkkelen? har nemlig en komplett rattstamme liggende i garasjen, med tenningslås og greier, så tenkte jeg å bruke noen av rattlåsdelene fra denne på min bil, da denne har tatt kveld. men for å få til dette må jeg få ut tenningslåsen. noen som har forslag? skjære den i stykker kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 borr borr å borr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2009 er det mulig å borre slik at man får vridd den i posisjon 1, eller er det bare å borre hele driten i stykker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 rattstammen du fikk med girkassa dette eller? om du ikke har nøkkel så må du nok borre hele dritten i filer desverre:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nueva Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 stikk på youtube, og se på "picking ignition" ells ; p da vil du lære deg og dirke bil låser, da vil du bli i stand til og vri hylsa 1 hakk + stikke inn i hullet =) slipper du og borre?..... "personlig ville jeg bare ha borra x) " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2009 hehe, hadde jo vært kjekt å kunne dirke en nøkkellås. er rattstammen som fulgte med kassa ja. den var jo selvfølgelig uten nøkkel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå