S.Hafsmo Skrevet Oktober 6, 2009 Skrevet Oktober 6, 2009 Har nå fått med meg at låsesylinder demonteres ved å sette nøkkel/tenning på 1.hakk, og stikke inn en 1,5mm umbrako el.l i det lille hullet ved nøkkel, for så å dra ut hele greia. men hva gjør man når man ikke har nøkkelen? har nemlig en komplett rattstamme liggende i garasjen, med tenningslås og greier, så tenkte jeg å bruke noen av rattlåsdelene fra denne på min bil, da denne har tatt kveld. men for å få til dette må jeg få ut tenningslåsen. noen som har forslag? skjære den i stykker kanskje?
S.Hafsmo Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2009 er det mulig å borre slik at man får vridd den i posisjon 1, eller er det bare å borre hele driten i stykker?
Morty999 Skrevet Oktober 7, 2009 Skrevet Oktober 7, 2009 rattstammen du fikk med girkassa dette eller? om du ikke har nøkkel så må du nok borre hele dritten i filer desverre:P
Nueva Skrevet Oktober 7, 2009 Skrevet Oktober 7, 2009 stikk på youtube, og se på "picking ignition" ells ; p da vil du lære deg og dirke bil låser, da vil du bli i stand til og vri hylsa 1 hakk + stikke inn i hullet =) slipper du og borre?..... "personlig ville jeg bare ha borra x) "
S.Hafsmo Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2009 hehe, hadde jo vært kjekt å kunne dirke en nøkkellås. er rattstammen som fulgte med kassa ja. den var jo selvfølgelig uten nøkkel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå