stef Skrevet Oktober 6, 2009 Skrevet Oktober 6, 2009 Har en 88 mod 320 e30. El vinduene sluttet plutselig å virke. Noen som har ide om hva det kan være? Sluttet å virke på begge sider. Tenker det kanskje er en sikring eller relè, men har ikke oversikt over sikringer og relèer. Så vet ikke hvilken sikring eller relè jeg skal bytte ut. Hadde vært fint hvis noen hadde en oversikt over hva de forskjellige sikringene går til også Mvh stefan
E30IX Skrevet Oktober 7, 2009 Skrevet Oktober 7, 2009 Har en 88 mod 320 e30. El vinduene sluttet plutselig å virke. Noen som har ide om hva det kan være? Sluttet å virke på begge sider.Tenker det kanskje er en sikring eller relè, men har ikke oversikt over sikringer og relèer. Så vet ikke hvilken sikring eller relè jeg skal bytte ut. Hadde vært fint hvis noen hadde en oversikt over hva de forskjellige sikringene går til også Mvh stefan Mener det er sikring 17. http://pdftown.com/PDF-BMW-E30-1983-199 ... anual.html Her er hele manualen.
stef Skrevet Oktober 13, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2009 Sikringen er hel, noen andre forslag?
Nueva Skrevet Oktober 13, 2009 Skrevet Oktober 13, 2009 mål om det går strøm igjennom sikring 17, om det er strøm der, ta ut vindusheisknappene og mål strømmen der... søk på google så finner du sikringskart over alle sikringer o.s.v som hører til i denne kretsen. Ofte at dette systemet svikter, så mange som legger om en egen krets til el-heiser. se litt rundt i motorrommet, om det er noen andre sikringer som står en plass som ser litt "heim-mekk" ut... (dette var grunnen til meg)
stef Skrevet Oktober 14, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2009 Ok, skal få sett litt rundt omkring og målt litt! Mvh stefan
Glennski Skrevet Oktober 14, 2009 Skrevet Oktober 14, 2009 Har en 88 mod 320 e30. El vinduene sluttet plutselig å virke. Noen som har ide om hva det kan være? Sluttet å virke på begge sider.Tenker det kanskje er en sikring eller relè, men har ikke oversikt over sikringer og relèer. Så vet ikke hvilken sikring eller relè jeg skal bytte ut. Hadde vært fint hvis noen hadde en oversikt over hva de forskjellige sikringene går til også Mvh stefan Er nok komfortrelèet som svikter. Litt usikker hvor dette sitter på E30.
|Ole| Skrevet Oktober 19, 2009 Skrevet Oktober 19, 2009 Oversikt over sikringer og rele: http://www.r3vlimited.com/board/showthread.php?t=60297
stef Skrevet Oktober 20, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2009 Var ikke noe oversikt over hvor komfortrelèt var.. Ligger dette inni bilen kanskje? bak dashbordet? Takk for hjelpen så langt.
FBreks Skrevet Oktober 20, 2009 Skrevet Oktober 20, 2009 hadd/har det samme problemet, tok av dørtrekket og smurte opp tannhjulet til motoren. ble litt bedre da.men hører du om motoren slår inn når du trykker på bryteren??
stef Skrevet Oktober 22, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2009 Skjer ingenting når jeg trykker på bryteren. Ingen lyd eller noe. Tingen er at begge rutene sluttet å virke samtidig. Tviler derfor på at det hjelper å smørre tannhjulene, tror heller det er noe elektrisk! Mvh stefan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå