Heske Skrevet Oktober 7, 2009 Skrevet Oktober 7, 2009 Har akkuratt byttet bærearmsforing fremme på min E36 325 1994 coupe Bytte ut de gammle gummiforingene me disse fra GS: http://nettbutikk.gsbildeler.no/openImage.php3?imgPath=bilder/46110.JPG Men det jeg opplever etter at jeg har montert foringene og skal ta bilen ut på en prøve tur, er at jeg passere 90km/t så begynner bilen å riste/vibrere noe så sinnsykt. Jeg bremser ned til under 90km/t og bilen oppfører seg helt normal igjen uten noe som helst vibrering Noen som vet hva problemet skyldes? På forhånd takk
S.Arnesen Skrevet Oktober 7, 2009 Skrevet Oktober 7, 2009 Er vel montert feil på en eller annen måte da. Prøv å ta en forstillingskontroll på ditt lokalet verksted, så vil de nok finne ut av det
Heske Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2009 har montert powerflex foringer på min gamle bil en E30 1985 og der er det jo så og si helt likt. Skal ha 4hjulskontroll om ikke så lenge da flere foringer står for tur til og byttes i bakstillinga men hadde håpet å få fikset dette problemet selv. Altids kjekt å finne utav problemet selv eller at noen her inne kan hjelpe, så jeg vet det til neste gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå