Kriss11 Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 Jeg er eier av en 320 coupe 01mod med 2.2 liter Det er orginalt M-tech understell fra fabrikken:) Det jeg har gjort etter kjøp er å kjøpe nye felger og byttet baklyktene:) Noen bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gman Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 Fin bil..enda en coupe i Drammen..nice. Jeg var og henta min forrige fredag fra Bergen. Vi møtes sikkert i fjordparken en gang. Snakkes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kriss11 Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2009 Takk;) Ja det gjør vi nok. Denne kjøpte jeg vel for cirka en måned siden:) Så har ikke hatt den så lenge jeg heller! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 Den ser jo pen ut, men du må legge ut flere bilder av bilen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kriss11 Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2009 Takk for det:) Ja det kommer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 Så jo flott ut! Sier det jeg også..flere bilder;) hehe.. Syns felgene var tøffe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kriss11 Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2009 takk for det:) Ja flere bilder kommer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 Hva slags felger er det egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 Er vel GS goldline dette. Pen bil Hva har du av planer? Trenger litt senk ser jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kriss11 Skrevet Januar 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2010 God kveld. Nå er det en stund siden sist, Men jeg legger ut ett vinterbilde etter en fortjent vask=) Beklager dårlig mobilbilde-kvalitet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Januar 31, 2010 Share Skrevet Januar 31, 2010 Så pen ut denne. Likte fargen:) Hva med sorte nyrer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kriss11 Skrevet Februar 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2010 Takk for det=) Ja lurer litt på det! Trur du det kan bli bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Februar 1, 2010 Share Skrevet Februar 1, 2010 Tror det kan bli bra med sorte nyrer ja! Ta flere og bedre bilder, en kjempeflott coupe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kriss11 Skrevet Februar 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2010 Ok;) Ja jeg skal prøve på å få gjort det=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janO Skrevet Februar 1, 2010 Share Skrevet Februar 1, 2010 Fjoo, fiin biil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå