Kajmer Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 kan noen slette ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 Litt flere bilder og info om bilen ekke dumt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 Ikke noe å klage på prisen ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 EDIT: Slettet innlegg.. Du får ta det som et kompliment da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 Jeg er interessert! PM sendt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kajmer Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2009 hmm.. Dette må da være svindel? 300 000? Ikke at jeg vet hva en d3 ligger på men man får vel knapt en 320d til den prisen vel? Edit: hvis jeg tar feil så skal jeg slette innlegget mitt med glede hvis ikke moderator sletter det for regelbrudd lenge før... er ingen svindel ditta, kommer en fra Oslo som mest sannsynlig vil kjøpr den i løpet av denn uken, prisen er 300.000 ja jeg vet at d er billig, men om sagt, trenger penger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 Er det førstemann til mølla her, eller skal vi vente å se om han fra Oslo kjøper den først? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kajmer Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2009 Er det førstemann til mølla her, eller skal vi vente å se om han fra Oslo kjøper den først? har sendt deg e-mail Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 Er det denne som har vært på Åndalsnes endel ganger i sommer? I såfall en grisedeilig bil!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kajmer Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2009 Er det denne som har vært på Åndalsnes endel ganger i sommer?I såfall en grisedeilig bil!!! har vært i Åndalsnes 2 ganger med denne bilen,kanskje d var me! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 var det deg jeg prata med på Shell på sjøholt(stopp 69) i sommar når jeg var der med E36 Alpina B8? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 nydelig bil, enkelt og greit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kajmer Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2009 var det deg jeg prata med på Shell på sjøholt(stopp 69) i sommar når jeg var der med E36 Alpina B8? det var pappa det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kajmer Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2009 nydelig bil, enkelt og greit! takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg