Michter Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 Hei! jeg trenger noen veldig gode tips! I sta var jeg nede ved stranda for å ta noen bilder av bilen, men så klarte jeg å rygge på en stein, og frontfangeren (M3) spratt av. Festene er ødelagte som man kan se på bildet. Noen som vet noe om hvordan jeg kan få fikset festene? er det mulig å "lage" hard plast på egenhånd? noen som har vært borti dette fra før av? HJELP! 3 fester er ødelagte, 1 er i orden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 Hmm.. Den bjelken i fronten.., går den helt fram mot fangeren? Kan du lage nye hull lenger frem på m3 plasten for så å feste i bjelken? Tenker på, på de tappene som du har hull i som er knekt ytterst.. (bildet ditt) Er dette orginal m3 fanger eller kopi forresten? Er det ikke festet bedre enn dette? :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Oktober 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2009 Dette er kopi fanger ja. det er flere fester foran som ligger under men vet ikke hvor bra fangeren blir festa da... de 4 det er snakk om her, ser ut som noen "hoved fester" ? Har lite klips igjen og :S må skaffe meg noen flere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 Du kan jo plast sveise, men det krever litt utstyr. Sterkt lim er også ett alternativ, om du har de delene som har blitt revet av enda? Er kanskje ikke så lett å finne ett lim som er sterkt nok men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 Selvborrende skruer gjennom bjelka f. eks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrJørgensen Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 Jeg mener å huske at det er plass til å borre nye hull fra når jeg monterte min i sommer. Så da ville jeg gjort som beskrevet over her. Eventuelt så kan du sette på noen ganske voksne skiver der hullene er knekt og det vil holde like bra. Fangeren skal jo hvile på bjelka, så er ikke så mye krefter som virker på de boltene Sålenge festene i front er intakte (de som er bak listene foran på fangeren) så er det ikke noe problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325demon Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 Slet med å få festa en fanger engang, er bare å støpe på glasfiber... så blir det sterkt som faen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå