RemyNG Skrevet Oktober 8, 2009 Skrevet Oktober 8, 2009 Hei har en kjørekomputer 18 knapper til salgs ikke noe pixel feil fungerer helt fint. har også en lednings stump (Svart) 18 pin liggende som selges og. bud sendes på pm
Glennski Skrevet Oktober 8, 2009 Skrevet Oktober 8, 2009 Jeg kjøper ledningsstumpen med plugg Send meg PM.
cheron Skrevet Oktober 8, 2009 Skrevet Oktober 8, 2009 Var det ikke denna det var budrunde på??? Starter på 500kr
RemyNG Skrevet Oktober 8, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2009 nei det er ikke den dette her en den tyske altså tyske knapper men er engelsk meny. Bud notert.
RemyNG Skrevet Oktober 8, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2009 nei kabel følger ikke med til dette, dette er kun kjørekomputer.
_Spike_ Skrevet Oktober 8, 2009 Skrevet Oktober 8, 2009 Har ett dumt spørsmål, men vil denne fungere i min bil, som har orginalt 9 knapper?
jensemann23 Skrevet Oktober 8, 2009 Skrevet Oktober 8, 2009 Passer ikke uten at du lodder inn alle ledningene som mangler. 9 knappers har bare temp og cc. Du må ha masse ekstra ledninger,men det lar seg fint gjøre. Jeg har gjort det.
_Spike_ Skrevet Oktober 8, 2009 Skrevet Oktober 8, 2009 Passer ikke uten at du lodder inn alle ledningene som mangler. 9 knappers har bare temp og cc. Du må ha masse ekstra ledninger,men det lar seg fint gjøre. Jeg har gjort det. Okei... Er litt arbeid da med andre ord.. Hmmm.. Men takk for raskt svar
RemyNG Skrevet Oktober 8, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2009 litt arbeid blir det nok men tar ikke langt tid og koble det inn. Brukte selv 1 time på det da med pause.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå