Ullsokk Skrevet November 30, 2009 Forfatter Share Skrevet November 30, 2009 BUMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet November 30, 2009 Share Skrevet November 30, 2009 passer disse e39? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 Da tror jeg du må space endel men er jo samme boltsirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Desember 8, 2009 Share Skrevet Desember 8, 2009 men feil navdiameter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet Desember 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2009 Bump! Trodde de var solgt, men hørte ikke noe mer fra kjøper plutselig.. Bud ? Evt bytte i noe ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Desember 9, 2009 Share Skrevet Desember 9, 2009 Rart at disse ikke er solgt enda egentlig... er jo skamfete felger. Har samme liggende i 19"... Mulig folk blir "skremt" av at det må valses litt for å få dem på Jeg hadde i hvertfall kjøpt dem glatt om jeg ikke hadde slike allerede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet Desember 9, 2009 Share Skrevet Desember 9, 2009 jaa, synd de ikke passer E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet Desember 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2009 Ja, ikke vet jeg.. Fortsatt til salgs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet Desember 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2009 Bytte i noe ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropsahl Skrevet Desember 22, 2009 Share Skrevet Desember 22, 2009 bytte i 19" tsw felga mine? har spørt deg en gang før tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet Desember 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2009 Du har spurt før Er ikke så interessert i det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet Desember 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2009 Trodde jeg hadde solgt de, igjen, til samme kar. Men neida. 4000kr! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet Januar 3, 2010 Share Skrevet Januar 3, 2010 Mulig folk blir "skremt" av at det må valses litt for å få dem på Jepp, jeg ble hvertfall det... Er det mye arbeid og er det noe en kan gjøre selv uten å bytte skjermer etc?? Fine felger...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet Januar 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2010 Det er snakk om å valse litt, noe som går fint ved å bruke hjulbuevalse. Og hvis man går ned til 35 profil bak, eller kanskje 215/35 bak også, så kan det godt hende det går uten å valse Så det er ikke snakk om å dra buer flere cm ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Januar 4, 2010 Share Skrevet Januar 4, 2010 Mulig folk blir "skremt" av at det må valses litt for å få dem på Jepp, jeg ble hvertfall det... Er det mye arbeid og er det noe en kan gjøre selv uten å bytte skjermer etc?? Fine felger...... Et verksted tar ca 500 kr pr bue for valsing. Og da varmer de opp lakken så den ikke sprekker... Må bare valses bak, og 9,5x18 et35 vil stikke såpass lite utenfor buen at det ikke er store valsingen som må til... Her ser dere hvordan mine felger, som er identiske (bare 19"), sitter på bil og det er jo ikke mye de går utenfor Med litt dekkstrekk, og 18" diameter så skulle det være en enkel jobb å få 9,5 brei felg med 35mm innpress til å sitte bra uten subbing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå