djscream Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 Heisann Jeg har vært på lang tur, å kjøpt meg en Motor, understell og eksos. Dette er m3 3.2 Planen var å bygge om 320en min da vøttø... så tok det brå slutt når armene mine i strakk til lenger og jeg mistet all tro på livet.. Så selger alt sammen. Dette er BRA saker. Kom å ta en titt i Skien. Dette er fra høyrestyrt btw. Prisen er ikke under 60000,- nei. sms 40483039 <- Michael. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocxsludge Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 Heisann, er på utkikk etter m3 3,2 liter .. Men så prisen, lurte på , du strekker deg ikke under 60 tusen ? Har funnet delebil med ALT komplett til altså, seter, motor og driverk, bakstilling, forstilling, hjerne, ledningsnett i bil og til motor, og dashbord til kroner 48 tusen, men det som er synd er at jeg trenger bare understellet og motoren med ledningsnettet og hjernen . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djscream Skrevet Oktober 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2009 Motor og forstiling selges hvertfall samlet. bakstilinga og eksos kan selges for seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocxsludge Skrevet Oktober 11, 2009 Share Skrevet Oktober 11, 2009 Jeg pm'er deg videre ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djscream Skrevet Oktober 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2009 Opp igjen.. Vær Seriøs ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djscream Skrevet Oktober 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå