Gå til innhold

Gubbestasjonsvogn a la fredrik vs M3 E46 SMG II

Erebus
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Artig m.t.p. de som sier at nm ikke har en døyt å si...

Lurer på om jeg skal dra igang en 7 sider lang diskusjon her....hmm

Nøyer meg med å si at 535D'en vinner fordi den har flere hestekrefter enn M3'n ;) Kan for øvrig tenkes at m3'n hadde vunnet fra stillestående pga smg og mindre vekt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor er gubbestasjonsvogna hen da?

Den er den som er en svak skygge i linsa til fotografen i M3 `n.

Hvis du ser speilbildet på siden til M3'en, så ser du at det ikke er en stasjonsvogn... ;-)

fnhte8m8un33scn9vuge.jpg

det jeg mente også. ser veldig tydelig at det er en sedan :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nøyer meg med å si at 535D'en vinner fordi den har flere hestekrefter enn M3'n ;) Kan for øvrig tenkes at m3'n hadde vunnet fra stillestående pga smg og mindre vekt :)

Nå har den bare 7 hk mer eller noe da. + at 535'en veier nesten 100kg mer, så hk teorien holder ikke mål ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig m.t.p. de som sier at nm ikke har en døyt å si...

Lurer på om jeg skal dra igang en 7 sider lang diskusjon her....hmm

Ja, denne 535D har 7 hester mer enn M3èn og er omlag 200 kilo tyngre.

Meeen.... dette er diskutert side opp og side ned fra før;)

Edit: der ble jeg for sein...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har den bare 7 hk mer eller noe da. + at 535'en veier nesten 100kg mer, så hk teorien holder ikke mål ;)

men sedanen har jo sikkert anslagsvis 600++ nm, og om den kun veier 100kg mer, burde den sparket vesentlig hardere ifra :)

Det kunne vært nok med en dårlig timet giring fra m3n sin side, ettersom sedanen bare vant med noen meter. Var jo ikke store forskjellen da:)

men nå skal jeg ikke forsvare m3'n mer.. sikkert mange som syns at dette var morro :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge videon (stole på opplysninger der? :roll:) har den 350-338 = 12 HK mer..100 kg (har ikke sjekkt det), så kan det godt være at den holder følge/slår en annen bil med det..?

Isåfall har vi M3 med 338/1550 kg=0,218

535 med 350/1650 kg=0,212

M3'n bør ja da vinne, men vekt/hk forhold har vel mindre å si når de allerede starter fra god fart?

edit: ser at jeg var litt sen her..jaja, poenget kommer vel frem? Har heller ingen mål om å lage en lang diskusjon av dette..For øvrig morsomt hvor godt de dieseldyra der går, spes med litt trim, men hadde nok fremdeles foretrukket en bensinvariant :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...