Erebus Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 Imponerende drag i dieseldyret! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 Skinn og bein!! Plutselig virker det ikke så tøft med M3 lenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 hvor er gubbestasjonsvogna hen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pelton Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 Tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 Hvordan så du at den 535'en var gubbette? Skjønner ikke helt sammenhengen mellom en nyere trimmet 535d og "Fredrik" sin e46 318d touring... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pelton Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 Artig m.t.p. de som sier at nm ikke har en døyt å si... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonden Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 hvor er gubbestasjonsvogna hen da? Den er den som er en svak skygge i linsa til fotografen i M3 `n. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pelton Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 Trodde Fredrik hadde slått til med sinnsyk stasjonsvogn jeg nå.... etter som han ser på seg selv som for gammel til å kjøpe 320d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 hvor er gubbestasjonsvogna hen da? Den er den som er en svak skygge i linsa til fotografen i M3 `n. Hvis du ser speilbildet på siden til M3'en, så ser du at det ikke er en stasjonsvogn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 Artig m.t.p. de som sier at nm ikke har en døyt å si... Lurer på om jeg skal dra igang en 7 sider lang diskusjon her....hmm Nøyer meg med å si at 535D'en vinner fordi den har flere hestekrefter enn M3'n Kan for øvrig tenkes at m3'n hadde vunnet fra stillestående pga smg og mindre vekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 hvor er gubbestasjonsvogna hen da? Den er den som er en svak skygge i linsa til fotografen i M3 `n. Hvis du ser speilbildet på siden til M3'en, så ser du at det ikke er en stasjonsvogn... det jeg mente også. ser veldig tydelig at det er en sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 Nøyer meg med å si at 535D'en vinner fordi den har flere hestekrefter enn M3'n Kan for øvrig tenkes at m3'n hadde vunnet fra stillestående pga smg og mindre vekt Nå har den bare 7 hk mer eller noe da. + at 535'en veier nesten 100kg mer, så hk teorien holder ikke mål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pelton Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 Artig m.t.p. de som sier at nm ikke har en døyt å si... Lurer på om jeg skal dra igang en 7 sider lang diskusjon her....hmm Nøyer meg med å si at 535D'en vinner fordi den har flere hestekrefter enn M3'n Kan for øvrig tenkes at m3'n hadde vunnet fra stillestående pga smg og mindre vekt Ja, denne 535D har 7 hester mer enn M3èn og er omlag 200 kilo tyngre. Meeen.... dette er diskutert side opp og side ned fra før;) Edit: der ble jeg for sein... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 Nøyer meg med å si at 535D'en vinner fordi den har flere hestekrefter enn M3'n Kan for øvrig tenkes at m3'n hadde vunnet fra stillestående pga smg og mindre vekt Nå har den bare 7 hk mer eller noe da. + at 535'en veier nesten 100kg mer, så hk teorien holder ikke mål men sedanen har jo sikkert anslagsvis 600++ nm, og om den kun veier 100kg mer, burde den sparket vesentlig hardere ifra Det kunne vært nok med en dårlig timet giring fra m3n sin side, ettersom sedanen bare vant med noen meter. Var jo ikke store forskjellen da:) men nå skal jeg ikke forsvare m3'n mer.. sikkert mange som syns at dette var morro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 Ifølge videon (stole på opplysninger der? ) har den 350-338 = 12 HK mer..100 kg (har ikke sjekkt det), så kan det godt være at den holder følge/slår en annen bil med det..? Isåfall har vi M3 med 338/1550 kg=0,218 535 med 350/1650 kg=0,212 M3'n bør ja da vinne, men vekt/hk forhold har vel mindre å si når de allerede starter fra god fart? edit: ser at jeg var litt sen her..jaja, poenget kommer vel frem? Har heller ingen mål om å lage en lang diskusjon av dette..For øvrig morsomt hvor godt de dieseldyra der går, spes med litt trim, men hadde nok fremdeles foretrukket en bensinvariant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå