Gå til innhold

GS Performance produkter!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her kan folk få lov å poste ting om GSP produktene, for di som har prøvd.

I`m first!

Kjøpte shortshift til min E36 touring, og Morgan sa at dette var bra saker!

ÅÅååå så rett han hadde, denne shortshiften er å anbefale på det aller sterkeste! Sinnsykt så thigt og fin den ble på giringa, har kjent noen andre ss som ikke var i nærheten, men denne levede opp til all forventning! Lett og montere også:) Bytte da også ut opplagringen til girspaken og di 4 plastskivene mellom overføringen fra spaken til kassa.

Å den er på tilbud nå også ;)

Bestill til E36:

GSP shortshift - delenr: GSP040

4 x skiver - delenr: 25111220439

Opplagring girspake - delenr: 25111220600

:D

Skrevet

Virker mer som en reklame spør du meg. Men GS sine produkter er nok grei dem, er jeg misfornøyd pleier jeg å sende den tilbake. Og det ordner seg ;)

Mn for å være helt ærlig så bruker jeg flere deler fra turnermotorsport.com i usa..

Skrevet

Både Turner og UUC har mye bra produkter!

Men problemet mitt nå er at Bilstein demperene jeg kjøpte fra Turner for ca 2 år siden er blitt forferdelig "hoppete" og harde.

Tok kontakt med dem, men de forlanger at jeg må betale porto begge veier for forsendelsen.

Litt av dette har med Bilstein sin retur/garanti policy å gjøre selvsagt, på intenett siden til Bilstein står det at jeg vil få nye dempere, men jeg må returnere de gamle først...

Tror Dere det finnes en forhandler av Bilstein her i Norge som kan hjelpe meg med denne saken?

Skrevet

Har snakket med begge de firmaene nå, men de kunne ikke gjøre noe da dette måtte gå gjennom forhandleren der demperene var kjøpt... vel vel, ikke noe å gjøre med det.

Men da spør jeg her siden dette er en tråd om "performance produkter"

Hva er best til min bil, med Eibach senkefjærer; Bilstein eller Koni?

Evt. andre merker?

Skrevet
Har snakket med begge de firmaene nå, men de kunne ikke gjøre noe da dette måtte gå gjennom forhandleren der demperene var kjøpt... vel vel, ikke noe å gjøre med det.

Men da spør jeg her siden dette er en tråd om "performance produkter"

Hva er best til min bil, med Eibach senkefjærer; Bilstein eller Koni?

Evt. andre merker?

Angående bilstein vs koni, jeg liten erfaring med koni annet enn med en kamerat's volvo 940 med gule koni (justerbar hardhet) og lersjøfors fjærer. kjøreegenskapene på den bilen skuffet meg desverre stort og jeg likte ikke bilens oppførsel. selv om det kan være slitasjefaktorer inne i bildet på den bilen som ødeleger en del av kjøre egenskapene.

Byttet selv nettopp til bilstein b8 sprint (foreløbig bare forran da jeg fortsatt venter på bakdemperne) og syns bilen ble helt konge (520 e34), gleder meg til å få på bak også. Den har i tillegg noen andre mods i understell samt 40-30 senkefjærer fra AP.

Skrevet

Har selv Eibach Pro Kit senkefjærer på min (30/25mm) i lag med disse B8 Sprint demrene fra Bilstein og husker godt god-følelsen da jeg satt dette på bilen for nesten 2 år siden, fantastiske kjøre egenskaper!

Har nå bestillt nye bakdempere fra GsBildeler her i Bergen og de var veldig grei da de hørte hva som hadde skjedd og gav meg litt rabatter.

Men fikk svar fra Bilstein at de reklamasjonene de hadde hatt på disse demperene til E36 & E46 kunne alltid spores til feil montering...

Klippet ut denne fra Gs sine sider, stemmer denne rekkefølgen og delene som vises på bilde?

w9p2ny7kky0mf7osxaw5.gif

Skrevet

Nei jeg har ikke prøvd de fra Gs sine produkter, men jeg kjøpte noen oppgraderte som skal på når jeg får de nye Bilstein demperene :)

Skrevet

Hmm, ok.. Men har dere noe å anbefale? Jeg skal IKKE ha justerbart, er tragisk.. Synes det blir for teit i og med at jeg mest antagelig kommer til å justere en gang og der ender den...

Coilover kit.. Skal ha noe billig, men stivt.. Liker det stivt! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...