Sjøbuse Skrevet Oktober 26, 2009 Share Skrevet Oktober 26, 2009 Haha, sitat fra bilforumet:Starter med denne, hvor planen var og herpe skrensingen for bmw, pga det var slitsomt og se alle mustafa bilene burnet, Så det fikk jeg satt en stopper for her Skjærer i øra å høre på en sånn 4 sylindra motor spinne litt. fysj. Pen lyd i "316'n" er samme motor orginalt i min Astra GSI. og jeg syns ikke lyden er så ille. selv om 6er lyd er mye grommere. bra futt i motoren orginalt også. hvertfal i astraen som er en mye mindre bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Oktober 26, 2009 Share Skrevet Oktober 26, 2009 Etter å ha hørt en 6er spinne piruetter en stund blir det litt nedtur å høre en 4er med turbo og dump. hehe. Astra GSI så sprek ut den ja! Tipper den holder følge/kjører fra samtlige dyrere BMW'er. (og mange andre biler) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 28, 2009 Share Skrevet Oktober 28, 2009 Min Astra GSI hentet sakte men sikkert igjen en E36 328IA hvertfal. testet mot en bekjent som hadde en 328IA. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 28, 2009 Share Skrevet Oktober 28, 2009 Var dette virkelig 220? Ser jo ikke ut som mer enn 150 max...filmen ga en dårlig fartsfølelse Men morro med litt gassing, ser ikke noe verken farlig eller uaktsomt på de sekundene der....fin og strak vei, masse felt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå