MagnusHN Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 Hei. Her kan alle på forumet poste bilder av sin BMW E36. Sleng opp noen bilder og gjerne litt info om bilen Her ikke sett noe lignende tråd, så prøver meg. Starter med noen bilder av bilen min. Det er en 1996 modell 318IS sedan, bil og motor har gått 119.000km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 Felgene dine passer veldig bra til bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 Pen bil Magnus! er det 19"? Syns ofte det blir for stort, men hvis det er det du har, er det pent Skal slenge opp noen av min når jeg får tatt kamerabilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2009 Pen bil Magnus! er det 19"? Syns ofte det blir for stort, men hvis det er det du har, er det pent Skal slenge opp noen av min når jeg får tatt kamerabilder Tusen takk Ja, det er 19" som sitter på den og det funker veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 fytti helvette den var pen hadde den perfekte looken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 Må slenge med noen bilder av min gamle orginale bmw318i Rulla 246000 når jeg solgte den. under mitt eie fikk den hellakkering, nye felger, toppakning osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 Pen bil Magnus! Pen km-stand også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 da har du ikke leitet godt nok http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=6 ... hlight=e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2009 da har du ikke leitet godt nok http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=6 ... hlight=e36 Har jo sett den da men her skal man poste bilder av "sin E36", ikke andre sine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Oktober 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2009 Pen bil Magnus! Pen km-stand også Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 min for en liten stund siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 min for en liten stund siden Trodde du hadde dame jeg Sondre, åsså å drive med sånne "nattens" aktiviteter midt i oppkjørselen på dag tid da. Men til alvor, likte bilen din MagnusHN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomas Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 Cupe'n Cabben Nå i vinteropplag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 min for en liten stund siden Trodde du hadde dame jeg Sondre, åsså å drive med sånne "nattens" aktiviteter midt i oppkjørselen på dag tid da. Men til alvor, likte bilen din MagnusHN hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viic Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 E36`n min:) 320I 92modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå