Nøstbakken Skrevet August 19, 2010 Share Skrevet August 19, 2010 Litt bilder av IS min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet August 20, 2010 Share Skrevet August 20, 2010 vanvittig pen bil skulle handle en i lik farge,men useriøs selger så ente opp men en blå Deilig farge... få deg noen m3 skjørt så blir den topp:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Kalle Skrevet August 20, 2010 Share Skrevet August 20, 2010 Litt bilder av IS min Fy fader for en heftig rødfarge :oo Pass på så du ikke våkner en dag med bare grunninga igjen !! Kjempepen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet August 20, 2010 Share Skrevet August 20, 2010 Bare mobilbilder men Skal fikse noen ordentlige neste helg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
seini Skrevet August 21, 2010 Share Skrevet August 21, 2010 Gamlebilen min:) Svartlakkert med lilla perlemor, brock b1 8,5x17 og 10x17 og valsede hjulbuer. Har hørt rykter om denne går i stavanger nå, med 3,2L, noen som kjenner til? (Har en tribal på panser som kjennemerke og er meget lav) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet August 21, 2010 Share Skrevet August 21, 2010 min e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet August 21, 2010 Share Skrevet August 21, 2010 vanvittig pen bil skulle handle en i lik farge,men useriøs selger så ente opp men en blåDeilig farge... få deg noen m3 skjørt så blir den topp:P Takk takk. Men din blå er jo kjempe pene Har m3 skjørte , men var så dårlig kvalitet på dei , nesten 1 cm forlange og slark i festa. Så eg tok dei av, sveiste gjen hulla og lakerte opp kanalene . Kan nok hende eg kjøper nye , men da blir det orginale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet August 21, 2010 Share Skrevet August 21, 2010 Litt bilder av IS min Fy fader for en heftig rødfarge :oo Pass på så du ikke våkner en dag med bare grunninga igjen !! Kjempepen Hehe skal prøve , men kan ikkje låva noko må jo ha blank bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå