stianly Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=86686 gjelder en fjernstyrt sentral lås av typen 188F får ikke til å åpne bare låse. koblet den i pin 24 og 25 ingen virker. låse funksjonen har jeg koblet med den røde å hvite ledningen som kommer ut av den vite kontakten i sentrallåsmodulen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Oktober 10, 2009 Share Skrevet Oktober 10, 2009 Har du pin 24 og pin 25 på sentrallås-enheten din? Er det noe videre fra kontaktene i pluggen der og inn i boksen? (mener ikke alle ble levert med ferdig lagt opp der..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianly Skrevet Oktober 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2009 nå har jeg også skjekket ALLE ledninger i begge dørene:S pis 24 å pin 25 virker ikke:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Oktober 11, 2009 Share Skrevet Oktober 11, 2009 Har du sjekket om boksen faktisk har terminaler på disse pin'ene ?? Hvilken årsmod er bilen din?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianly Skrevet Oktober 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2009 er en 91 mod. i å me at de pinnene ikke virker regner jeg med at de ikke er koblet til. inne i boksen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Oktober 12, 2009 Share Skrevet Oktober 12, 2009 Får koble opp på en litt annen måte da http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=921246#921246 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianly Skrevet Oktober 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2009 link til rele`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianly Skrevet Oktober 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2009 den hvite kabelen fra åpne greia på ht188 skal inn på ledning hvit brun gul i en ledning. som skal videre til 85 og fra 86 skal til jord og hvit gul fra modulen skal til 30? hvor skal så 87a? har jeg misforstått eller er de ca riktig? (må ha det inn med teskje):S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Oktober 12, 2009 Share Skrevet Oktober 12, 2009 Om jeg ikke husker feil, så har også den modulen din.., den HT188 greia 3stk ledninger til åpne og 3stk ledninger til låsing?? Så er vel innebygget rele i boksen sånn sett.. Skal gå ann å bare bruke det uten noe ekstra rele da isåfall.. Har tegning fra jeg koblet alarm en plass.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianly Skrevet Oktober 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2009 ja de kan hende. ene ledninga (gul) fra lukke mekanismen går til 12v mens hvit skal i ei eller anna ledning. så skal vel den siste til jord? kansje? eller er det feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet Oktober 12, 2009 Share Skrevet Oktober 12, 2009 Skal ikke behøve et relè til denne koblingen da polariteten er riktig. Sikker på at du koblet det slik jeg sa, stianly? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianly Skrevet Oktober 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2009 koblet alt riktig nå også prøvd med relé eneste som skjedde var at den røde og grønne ledningen i døra kansje flere blei sykt varme:S noen som vet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Oktober 12, 2009 Share Skrevet Oktober 12, 2009 Kobler du deg til inne i døra..?? Ikke gjør det.. Bruk styresignal-kablene som går inn i sentrallås modulen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet Oktober 12, 2009 Share Skrevet Oktober 12, 2009 koblet alt riktig nå også prøvd med relé eneste som skjedde var at den røde og grønne ledningen i døra kansje flere blei sykt varme:S noen som vet Det kalles kortslutning. Få tak i noen som kan koble det før du svir av sentrallåshjernen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Oktober 12, 2009 Share Skrevet Oktober 12, 2009 Slik har jeg koblet på en 91mod 320. Denne har dead-lock/dobbelt-lås funksjon.. NB! Du skal IKKE koble deg til inne i døra. Men du tar ledninger som går ut fra sentrallås-enheten på vei til en av dørene f.eks.. det er gjort her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå