Jijensen Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 Noen som vet når regreima skal byttes på 2003mod E46? 320D 150 hestern. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mujaffas Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 Er vel bare e30 som har regreim Er vel kjede på alle nyere bmwer.. så tror ikke du trenger bekymre deg over det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2000Touring Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 aldri! Det er kjede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^th0mas^ Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 Og at det er kjede bør være en fantastisk nyhet dersom du ikke var klar over det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jijensen Skrevet Oktober 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2009 Hehe, når dere sier det så husker jeg det. Ble vel sagt da jeg kjøpte bilen. Og det er jo FLOTT! Ble litt redd da jeg vet dette kan bli dyrt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^th0mas^ Skrevet Oktober 10, 2009 Share Skrevet Oktober 10, 2009 Det er veldig dyrt å få verksted til å bytte registerreim! Er det ikke fremdeles nye bilder som lages med registerreim? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 10, 2009 Share Skrevet Oktober 10, 2009 MANGE nye biler som har regreim. Tar jo alt fra halvtime (opel) til dagevis (ferrari) å bytte. BMW sluttet heldigvis med dette på begynnelsen av 90-tallet. Kun M20, M21 og M40 som har reim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jijensen Skrevet Oktober 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2009 Folk som vet hva de holder på med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 12, 2009 Share Skrevet Oktober 12, 2009 Hehe, når jeg kjøpte gamlebilen (94 316i) så mente de at reg.reima var bytta på x anntall km... Jeg hadde ikke peil og tok dette for god fisk. Når jeg kom hjem og plukka litt og fant ut at det var kjede på den vurderte jeg sterkt å ringe dem og spørre hvor de egentlig hadde plassert den reg.reima hen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå