kjetil_88 Skrevet Oktober 10, 2009 Skrevet Oktober 10, 2009 Hei jeg ønsker og sette en e39 mod kompressor på en e36n53 med dobbel vanos, er det noen som har noe erfaring når det gjelder dette?? er det i det hele tatt mulikt? setter supper pris på rask og fornuftig tilbakemeling:-D jeg vett jo veldig godt att det ikke bare er og "skru på" men va må egentli till?
kjetil_88 Skrevet Oktober 10, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2009 Hei jeg ønsker og sette en e39 mod kompressor på en e36n53 med dobbel vanos, er det noen som har noe erfaring når det gjelder dette?? er det i det hele tatt mulikt? setter supper pris på rask og fornuftig tilbakemeling:-D jeg vett jo veldig godt att det ikke bare er og "skru på" men va må egentli till?
MariusG Skrevet Oktober 10, 2009 Skrevet Oktober 10, 2009 For det første så står det ingen e36n53 i ein E39. Om du har 2,0 2,3 2,5 eller 2,8 så skal det ikkje vere noken problem å sette kompressor på den motoren. Du må kjøpe et kompressor kit(eller få et firma til å bygge om), og visst det ikkje følger med i kittet så må du ha andre dyser og chip. Kompressor er ikkje noke spesielt vansklig å montere om du kjøper et kit tilpasset din bil. Motoren du har er nok M52 eller M50. Og er du sikker på om du har dobbel vanos? Mvh Marius.
kjetil_88 Skrevet Oktober 10, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2009 HEI JA:-p SKRIVE FEIL DET DER HAR M52 MED DOBBEL VANOS JA.. JA HAR UNDERSØKS PÅ VERKSTED PÅ PRIS MEN SYNTES 20000 FOR TILPASSING VA LITT I DET DYRESTE LAGET... VETT DU OM EN PLASS JEG FÅR KJØPT TIL MIN MASKIN?
kjetil_88 Skrevet Oktober 10, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2009 er det noen som har erfaring med en slik opprasjon?
ZhilleN Skrevet Oktober 10, 2009 Skrevet Oktober 10, 2009 esstuning er tingen, hør med de om ombygging og veiledning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå