^th0mas^ Skrevet Oktober 10, 2009 Skrevet Oktober 10, 2009 Det har bare skjedd et par ganger på flere måneder. Men det som skjer er at jeg vrir nøkkel på bilen helt til høyre er for å starte, men ingenting skjer. Så vrir jeg den tilbake, og så til høyre igjen, og da starter bilen. Hva kan det komme av? Ofte kommer det en lyd istedet. Dere vet lyden som kommer når man vrir om tenninga mens bilen er i fart. Eller på andre biler kommer når man vrir tenninga mer til høyre mens motoren er på.
Simpel Skrevet Oktober 10, 2009 Skrevet Oktober 10, 2009 En sånn høy stygg lyd? Starteren som spinner før den slår inn.
Lillen Skrevet Oktober 10, 2009 Skrevet Oktober 10, 2009 startmotoren som begynner å ta kvelden? Noen kontakter som har irret litt?
Lars89 Skrevet Oktober 10, 2009 Skrevet Oktober 10, 2009 Typisk slitent innslag på starteren. Ikke noe brkymre seg for med mindre det skjer ofte Men hvorfor vri om tenninga i fart?
^th0mas^ Skrevet Oktober 10, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2009 Typisk slitent innslag på starteren. Ikke noe brkymre seg for med mindre det skjer ofte Men hvorfor vri om tenninga i fart? Vrir ikke tenninga i fart, var et eksempel på lyden . Er bare litt urovekkende de gangene ingenting skjer. Blir redd for at bilen en dag ikke vil starte.
^th0mas^ Skrevet Oktober 10, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2009 Ofte kommer ikke den lyden heller.. det skjer bare ikke en dritt når jeg vrir tenninga, så starter bilen andre gang jeg prøver.
Simpel Skrevet Oktober 10, 2009 Skrevet Oktober 10, 2009 Hadde en Suzuki engang med akkurat sånn starter. Bare skrap og summing på første forsøket, spesielt i kaldt vær. Gikk i årevis med å prøve igjen
steinar84 Skrevet Oktober 10, 2009 Skrevet Oktober 10, 2009 finnes en viss mulighet for at det kan være el-del av tenningslåsen som er slitent også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå