engen90 Skrevet Oktober 10, 2009 Skrevet Oktober 10, 2009 Hei, jeg skal heise bilen min til vintern og sliter litt med og få tak i orginale fjærer bak til touring av privatpersoner og har ikke råd til og kjøpe nye da touring fjærene er så fælt mye dyrere en sedan. Så lurer litt på om det er mulig og ha sedan fjærer på touring? Veit at dette egentlig ikke er riktig men. Skal i såfall ha nye fjærer og jeg har nesten ingenting i bagasjen og kjører sjeldent med mange i baksete. Så har jeg hørt at alle touringer har 325 understell, betyr det da at alle touringer har 51mm. fjerbein? Og hvis noen har dempere eller fjerer til salgs er jeg veldig interissert:) Så hadde jeg en 320 diff på bilen min i en periode og den var litt kortere, men den passa. Det var bare det at drivknutene blei vinkla litt mer frammover. Så da lurer jeg på om det var en diff av den lille typen? Trodde nemelig at det ikke gikk an å bruke liten diff hvis man hadde stor diff fra før.
janerik171187 Skrevet Oktober 12, 2009 Skrevet Oktober 12, 2009 såvidt jeg har fått med meg så er touring og cab fjører like, og på cabb'n jeg hadde så satte jeg på sedanfjører bak, ble bittelitt lavere enn org cab fjør pga mer vekt bak men passet perfekt på
engen90 Skrevet Oktober 12, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2009 ok, men da kan jeg jo bare prøve det egentlig. Merka du noe på kjøreegenskapen eller noe sånt?
engen90 Skrevet Oktober 12, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2009 Noen som kan gjøre meg litt klokere angående de forsjellige diffene til e30? Har lyst til å prøve spærre diff i vinter, men har dårlig råd så lurer på hva jeg kan sette på(som er billig) Så blir det litt sveisings
janerik171187 Skrevet Oktober 13, 2009 Skrevet Oktober 13, 2009 ok, men da kan jeg jo bare prøve det egentlig. Merka du noe på kjøreegenskapen eller noe sånt? merka igrunn ikke noe forskjell:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå