635csi Skrevet Juni 4, 2010 Share Skrevet Juni 4, 2010 Bare et skudd i blinde, men er du lastebilsjåfør av yrke Tore Flotte biler hvertfall Litt spesielt med kombinasjonen Alpina og diesel. Kult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet Juni 4, 2010 Share Skrevet Juni 4, 2010 Er ganske rå ny-scania'n ja, Og det der er vel 1 av 3-4 demobiler i landet. Står den på Alstad nå? Veit du hvem som skal overta den til høsten? Veit bare at det er en transportør fra Møre som skal ha den.. Og jah, Alpina'n din er ikke så værst den heller Den står på Bussbygg nå. Ble ferdig med skappåbygget der i dag. Bilen skal hvertfall på messe på Gardermoen om en ukes tid, og det er Viktor Berg som skal ha den. Det er kun Bussbygg som duger Men Viktor Berg er vel kansje den som har minst bruk for 730 hester.. 3 aksla bil og kjerre, fullt møbellass og boggi'n i lufta. Jaja, men det er jo litt svært da Er du på berglitruckstop også, btw? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Juni 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2010 Bare et skudd i blinde, men er du lastebilsjåfør av yrke Tore Flotte biler hvertfall Litt spesielt med kombinasjonen Alpina og diesel. Kult Nei er ikke lastebilsjåfør, men har jobba på Bussbygg i 14 år nå i juni faktisk, så jeg har sett og prøvd det meste av lastebiler føler jeg Har jobba som arbeidsformann og avdelingssjef på sluttmontering der mesteparten av tida. For de av dere som ikke har hørt om Bussbygg før, så er det landets største produsent av skappåbygg til lastebil. Se link: http://www.bussbygg.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Juni 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2010 Det er kun Bussbygg som duger Men Viktor Berg er vel kansje den som har minst bruk for 730 hester.. 3 aksla bil og kjerre, fullt møbellass og boggi'n i lufta. Jaja, men det er jo litt svært da Er du på berglitruckstop også, btw? Takker! Må vel nesten ta det som et kompliment når jeg har jobbet der såpass lenge Blir faktisk ikke kjerre denne gang, men henger. Blir nok en fin skyss ja! Har vært innom bergli noen ganger ja, men ikke som bruker. Kun kikka litt på hva som foregår der inne. Aktiv bruker der Ostnes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juni 4, 2010 Share Skrevet Juni 4, 2010 Det er kun Bussbygg som duger Men Viktor Berg er vel kansje den som har minst bruk for 730 hester.. 3 aksla bil og kjerre, fullt møbellass og boggi'n i lufta. Jaja, men det er jo litt svært da Er du på berglitruckstop også, btw? Takker! Må vel nesten ta det som et kompliment når jeg har jobbet der såpass lenge Blir faktisk ikke kjerre denne gang, men henger. Blir nok en fin skyss ja! Har vært innom bergli noen ganger ja, men ikke som bruker. Kun kikka litt på hva som foregår der inne. Aktiv bruker der Ostnes? Scania og Bussbygg er konge. Fikk ny bil med bussbygg påbygg i 2006. Vises hvem som kan skapbygging i Norge. Min arbeidsgiver kjøper mye brykte bb skap og pusser opp, så det vet vi. Var skapet til 730'n ferdig produsert før bilen kom? Møtte den rundt 17. mai, om bord på ferga mellom åfarnes og molde. Bilen sto parkert ved en privatbolig på Lesja, natt til den dagen.. Nydelig BMW btw.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet Juni 5, 2010 Share Skrevet Juni 5, 2010 Det er kun Bussbygg som duger Men Viktor Berg er vel kansje den som har minst bruk for 730 hester.. 3 aksla bil og kjerre, fullt møbellass og boggi'n i lufta. Jaja, men det er jo litt svært da Er du på berglitruckstop også, btw? Takker! Må vel nesten ta det som et kompliment når jeg har jobbet der såpass lenge Blir faktisk ikke kjerre denne gang, men henger. Blir nok en fin skyss ja! Har vært innom bergli noen ganger ja, men ikke som bruker. Kun kikka litt på hva som foregår der inne. Aktiv bruker der Ostnes? Ja er aktiv, men bare i noen få bildetråder og sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Juni 5, 2010 Share Skrevet Juni 5, 2010 Mulig du kjenner Ole Johnny Betten du da Tore? Mener han jobbet på Bussbygg for en del år tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Juni 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2010 Mulig du kjenner Ole Johnny Betten du da Tore? Mener han jobbet på Bussbygg for en del år tilbake Kjenner til han ja, men er noen år siden jeg har sett han nå Han jobbet på reparasjonsavdelingen vår, da han var her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Juni 6, 2010 Share Skrevet Juni 6, 2010 Okay Gikk på grunnskolen sammen med han i 9 år. Nå er han forresten flyttet hjem hit til Halsa igjen Kjører vel lastebil/vogntog rundt omkring i landet. Slenger rett som det er innom verkstedet vårt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Juni 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2010 Noen bilder av bilen med "årets" sommerhjul på! Blir ikke orginale Alpina Classic i 19", før 7' rettern i lotto kommer Delvis dekt av hekken min, men la gå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Juni 29, 2010 Share Skrevet Juni 29, 2010 Så veldig bra ut! Kjekt med BBS emblem, fint med de på kanten og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juni 29, 2010 Share Skrevet Juni 29, 2010 Oooh, nydeelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2010 Bra dere ikke synes det ble altfor ille da, med en Alpina uten orginale felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 Jeg syntes det ble for ille! Dvs, jeg må nok passe godt på de for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Juli 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2010 Jeg syntes det ble for ille!Dvs, jeg må nok passe godt på de for deg. Hørtes suspekt ut Endre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå