mhane Skrevet Oktober 11, 2009 Share Skrevet Oktober 11, 2009 Denne får du nok se live ja Magne Var på parkeringsplassen ovenfor Skippys en dag for en stund siden å sniktitta på 730'n din foresten Det var mens du hadde 3 stk hvite ac hjul He he ja nå er det 4 igjen, + bilen har blitt vaska Du får si fra neste gang så kan vi ta oss en tur med begge bilene Hvilken farge er det egentlig på nydoningen din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Oktober 11, 2009 Share Skrevet Oktober 11, 2009 Gratulere med ny bil tore.... Må møtes en dag så e får sjå på glise Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Oktober 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2009 Du får si fra neste gang så kan vi ta oss en tur med begge bilene Hvilken farge er det egentlig på nydoningen din? Fargen er Alpina Blau II, som det så fint heter Ja jeg får gi deg ett blink eller 2 neste gang jeg ser deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Oktober 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2009 Gratulere med ny bil tore.... Må møtes en dag så e får sjå på glise Takker Sondre Ja du skal ikke se bort ifra at jeg dukker opp på GS igjen snart Får nesten abstinens når det blir for lenge mellom hver gang jeg er der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Oktober 13, 2009 Share Skrevet Oktober 13, 2009 Gratulerer med pen bil, og lykke til med felgvaskinga i vinter Har sett denne rulle rundt i ålesund, har blitt rolig kjørt virker det som... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Oktober 13, 2009 Share Skrevet Oktober 13, 2009 Gratulere med ny bil tore.... Må møtes en dag så e får sjå på glise Takker Sondre Ja du skal ikke se bort ifra at jeg dukker opp på GS igjen snart Får nesten abstinens når det blir for lenge mellom hver gang jeg er der Hehe......ja viktig å stikke innom i ny og ne vettu.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Oktober 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2009 Gratulerer med pen bil, og lykke til med felgvaskinga i vinter Har sett denne rulle rundt i ålesund, har blitt rolig kjørt virker det som... Takker! Ja har fått en forsmak på felgvaskinga allerede Tror bilen har blitt greit behandla ja, selv om den sikkert har fått vært med på noen forbikjøringer. Men det fortjener den også, for den passer ypperlig til det formålet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Oktober 13, 2009 Share Skrevet Oktober 13, 2009 Gratulerer med pen bil, og lykke til med felgvaskinga i vinter Har sett denne rulle rundt i ålesund, har blitt rolig kjørt virker det som... Takker! Ja har fått en forsmak på felgvaskinga allerede Tror bilen har blitt greit behandla ja, selv om den sikkert har fått vært med på noen forbikjøringer. Men det fortjener den også, for den passer ypperlig til det formålet Må jo kjøre forbi av og til, bilen må jo generelt brukes, og er bygd for det Felgvaskinga er noe piss med alpina, men spyl over dem ofte, gjerne ofterre enn du nødvendigvis vasker bil, så hjelper det mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Oktober 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2009 Litt greit at det blå instrumentet, ikke ser blått ut i mørket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 13, 2009 Share Skrevet Oktober 13, 2009 Aah, gratulerer!! Herlig bil det der. Pen farge å riktig utseende. Din tidligere E39 har foresten havnet i gode hender! Å når det ska sies så er det vel den mest strøkne brukte E39`n jeg har sett noen gang. Regner med Alpina`en får minst like godt stell.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Oktober 13, 2009 Share Skrevet Oktober 13, 2009 Gratulerer. Skikkelig drømmebil du har der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Oktober 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2009 Aah, gratulerer!! Herlig bil det der. Pen farge å riktig utseende.Din tidligere E39 har foresten havnet i gode hender! Å når det ska sies så er det vel den mest strøkne brukte E39`n jeg har sett noen gang. Regner med Alpina`en får minst like godt stell.. Takker Jørgen, tror jeg må ta det du sier, om min tidligere E39 som et kompliment Ikke verst at jeg greide å holde bilen såpass bra, siden den tross alt ble brukt som familiebil/konebil, med 2 smårollinger som daglig skulle inn og ut av bilen flere ganger Godt å høre at den har havnet i gode hender Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 14, 2009 Share Skrevet Oktober 14, 2009 Aah, gratulerer!! Herlig bil det der. Pen farge å riktig utseende.Din tidligere E39 har foresten havnet i gode hender! Å når det ska sies så er det vel den mest strøkne brukte E39`n jeg har sett noen gang. Regner med Alpina`en får minst like godt stell.. Takker Jørgen, tror jeg må ta det du sier, om min tidligere E39 som et kompliment Ikke verst at jeg greide å holde bilen såpass bra, siden den tross alt ble brukt som familiebil/konebil, med 2 smårollinger som daglig skulle inn og ut av bilen flere ganger Godt å høre at den har havnet i gode hender Det kan du absolutt ta som ett komplement. Å det forundrer meg enda mere når du ser at kone å to barn har vært brukere. Fant hverken en stripe, liten parkeringsbulk eller noe som helst da jeg besiktiget bilen etter jeg kom hjem med M6-felgene hans. De lånte min Auda da de henta den skjønner du, men jeg måtte bare holde skolebenken mens de dro vei.. Får kjøpe Alpina`n jeg da etter jeg er ferdig på fagskolen å kommer meg på sjøen igjen.. Virkelig sansen for disse altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mdh42 Skrevet Oktober 14, 2009 Share Skrevet Oktober 14, 2009 Grattis med ny bil!! ser bra ut denne altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Oktober 15, 2009 Share Skrevet Oktober 15, 2009 Gratulerer med nybil... Aplina er bare über gromt.!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå