Gå til innhold

VS: Min Alpina D3, Nye sommerhjul side 11. Solgt!

Share

Anbefalte innlegg

Denne får du nok se live ja Magne :)

Var på parkeringsplassen ovenfor Skippys en dag for en stund siden å sniktitta på 730'n din foresten :wink:

Det var mens du hadde 3 stk hvite ac hjul :wink:

He he ja nå er det 4 igjen, + bilen har blitt vaska :)

Du får si fra neste gang så kan vi ta oss en tur med begge bilene :wink:

Hvilken farge er det egentlig på nydoningen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 178
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gratulere med ny bil tore.... :D

Må møtes en dag så e får sjå på glise :D

Takker Sondre :)

Ja du skal ikke se bort ifra at jeg dukker opp på GS igjen snart :wink:

Får nesten abstinens når det blir for lenge mellom hver gang jeg er der :lol:

Hehe......ja viktig å stikke innom i ny og ne vettu.... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med pen bil, og lykke til med felgvaskinga i vinter :) Har sett denne rulle rundt i ålesund, har blitt rolig kjørt virker det som...

Takker! Ja har fått en forsmak på felgvaskinga allerede :lol:

Tror bilen har blitt greit behandla ja, selv om den sikkert har fått vært med på noen forbikjøringer.

Men det fortjener den også, for den passer ypperlig til det formålet :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med pen bil, og lykke til med felgvaskinga i vinter :) Har sett denne rulle rundt i ålesund, har blitt rolig kjørt virker det som...

Takker! Ja har fått en forsmak på felgvaskinga allerede :lol:

Tror bilen har blitt greit behandla ja, selv om den sikkert har fått vært med på noen forbikjøringer.

Men det fortjener den også, for den passer ypperlig til det formålet :wink:

Må jo kjøre forbi av og til, bilen må jo generelt brukes, og er bygd for det :)

Felgvaskinga er noe piss med alpina, men spyl over dem ofte, gjerne ofterre enn du nødvendigvis vasker bil, så hjelper det mye :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aah, gratulerer!! Herlig bil det der. Pen farge å riktig utseende.:)

Din tidligere E39 har foresten havnet i gode hender! Å når det ska sies så er det vel den mest strøkne brukte E39`n jeg har sett noen gang. 8) Regner med Alpina`en får minst like godt stell..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Din tidligere E39 har foresten havnet i gode hender! Å når det ska sies så er det vel den mest strøkne brukte E39`n jeg har sett noen gang. 8) Regner med Alpina`en får minst like godt stell..:)

Takker Jørgen, tror jeg må ta det du sier, om min tidligere E39 som et kompliment :D

Ikke verst at jeg greide å holde bilen såpass bra, siden den tross alt ble brukt som familiebil/konebil, med 2 smårollinger som daglig skulle inn og ut av bilen flere ganger :wink:

Godt å høre at den har havnet i gode hender :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker Jørgen, tror jeg må ta det du sier, om min tidligere E39 som et kompliment :D

Ikke verst at jeg greide å holde bilen såpass bra, siden den tross alt ble brukt som familiebil/konebil, med 2 smårollinger som daglig skulle inn og ut av bilen flere ganger :wink:

Godt å høre at den har havnet i gode hender :)

Det kan du absolutt ta som ett komplement.:) Å det forundrer meg enda mere når du ser at kone å to barn har vært brukere. Fant hverken en stripe, liten parkeringsbulk eller noe som helst da jeg besiktiget bilen etter jeg kom hjem med M6-felgene hans. De lånte min Auda da de henta den skjønner du, men jeg måtte bare holde skolebenken mens de dro vei.. :roll:

Får kjøpe Alpina`n jeg da etter jeg er ferdig på fagskolen å kommer meg på sjøen igjen.. :wink: Virkelig sansen for disse altså 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...