BorgSol Skrevet Oktober 11, 2009 Skrevet Oktober 11, 2009 Dette er da prosjektbilen min. Revet ut innredningen, begynt med litt rustpussing her og der. Bestillt ny dørkmatte fra usa da den gamle var rimelig slitt og misfarget. Mer bilder kommer etterhvert om det er intresse for det
FredrikE24 Skrevet Oktober 11, 2009 Skrevet Oktober 11, 2009 E23 er digge biler Var fin farge på den! ^^ Så fin ut! Gratulerer!
BorgSol Skrevet Oktober 11, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2009 Takk for kommentar! Enig med deg, men E24 er jo drømmebilen..men koster mer jeg kan hoste opp Den skal etterhvert hellakkeres i kun originalfargen som den øvre delen av bilen har, den nederste delen ble lagt på av forrige eier etter noe rustarbeidet han gjorde. Eneste "minuset" er att den har minste motoren, men funker for meg. Ellers er det el-soltak, el-vinduer fremme og bak, automat, abs og oppvarmet dørlås på førerdøra. Har du bilder av din bil eller?
BorgSol Skrevet Oktober 11, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2009 Takker! Kastanienrot metallic. Ser du bor i målselv, bor selv på senja.
FredrikE24 Skrevet Oktober 11, 2009 Skrevet Oktober 11, 2009 Min E24 er også import fra Sverige, kan tenke meg det er enkelte jallaløsninger ute å går på denne bilen også?
BorgSol Skrevet Oktober 11, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2009 Joda, er gjort noe rustsveising innvendig foran på passasjersiden..har sett det bedre utført enn det er gjort på bilen min iallefall. Lyddempematten mellom sjåførsete og baksette manglet, der hadde de bare lagt noen biltemaplater...som forøvrig var klissvåte..sammen med resten av dørken. Når jeg skrudde av venstre forskjerm hangdet en elantenne å slang på innsiden. Så noe har det jo vært.
Robkill Skrevet Oktober 11, 2009 Skrevet Oktober 11, 2009 Så ut som en fin bil det her! Liker formene på e23 mer og mer for hver gang jeg ser på dem! Og gratulerer med en klassisk Bmw!
BorgSol Skrevet Oktober 11, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2009 Takker for det! Jupps, ett ganske ok prosjekt..ikno spesielt alvorlig rusta heller Syns E23'erne er nydelige biler..alltid vært svak for dem. Flott bil du også har fått tak i!
BorgSol Skrevet Oktober 12, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2009 Noen som vet om ett smart stoff for å fjerne restene av dempeplatene? Blir det "overkill" å legge på asfaltplater før jeg legger på de nye dempemattene?
Robkill Skrevet Oktober 12, 2009 Skrevet Oktober 12, 2009 Ville brukt varmepistol å en plastskrape ol. for å fjerne mattene der. Også har jeg hørt flere bruke Wurth unirens for å fjerne limet! Edit: Evt. bensin, men sørg for å ha veldig god utlufting!
BorgSol Skrevet Oktober 12, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2009 Ok, takker for tipset! Bilen står i en gammel luftig fjøs så utluftinga skulle ikke være noe problem
Wolfeh Skrevet Oktober 12, 2009 Skrevet Oktober 12, 2009 Fin bil Denne håper jeg du tar vare på. Noen planer om å sette inn annen motor?
Torbjørn H Skrevet Oktober 12, 2009 Skrevet Oktober 12, 2009 Takker! Kastanienrot metallic. Ser du bor i målselv, bor selv på senja. Ser det nå ja, tenkte faktisk på Senja da jeg så bildene dine først. Er flott der. Flyter vel ikke over av e23'r i nabolaget ditt heller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå