cabthors Skrevet Oktober 11, 2009 Skrevet Oktober 11, 2009 hei jeg har en bmw 320it touring 90mod å da skal det jo være 325 understell på disse jeg ahr funnet ut at jeg har sperre diff men lurer da på hvordan diff er det? finnes det flere sperrediffer? tåler den mye? mvh thomas
Gjest Skrevet Oktober 11, 2009 Skrevet Oktober 11, 2009 Hvis du ser på en av festeskruene på baklokket til diffen så skal det henge en metall flik.Den står det utveksling samt en s om det er diff med brems.
Lars89 Skrevet Oktober 11, 2009 Skrevet Oktober 11, 2009 Sitter mest sannsynlig en lamelldiff i bilen. De tåler etter hva jeg har skjønt rimelig mye, ihvertfall med original effekt Får også viskose til E30 men den sitter i 325ix så da er den evt ettermontert.
cabthors Skrevet Oktober 11, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2009 okay nice da skak jeg se litt hehe har hørt det en litt uvanlig med sperre diff på vanlig e 30? er det det? den svetter ikke en gang:D
cabthors Skrevet Oktober 12, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2009 nei men di som har hatt litt e30/e34er her veit at de fleste diffene svetter mente bare at jeg syntes det er bra den ikke gjør det !!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå